دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 به گزارش اختصاصی پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،صادق کرمی  سرمربی جوان وآینده دار تیم فوتسال راه شهرسازی خرم آباددر شرایطی هدایت این تیم را به عهده گرفت که این باتوجه به نتایج ضعیفی که در نیم فصل اول گرفته بود قصد انصراف از مسابقات را داشت . ولی با همدلی بازیکنان وهوش وذکاوت کرمی وکادر فنی جدید این تیم کار سخت ونشدنی ماندن در لیگ دسته دوم فوتسال ایران را این مربیان با حمایت باشگاه راه وشهر سازی به خوبی انجام دادند .

 

صادق کرمی پور در گفتگو با افلاک ورزشی گفت : تیم رادر نیم فصل دوم در شرایطی  تحویل گرفتم .که سه مسابقه پایانی نیم فصل اول راه وشهر سازی قصد  انصراف از ادامه مسابقات را داشت .

 

ولی مسولین تیم فوتسال راه شهرسازی با انتخاب کادرفنی خوب ومجربی که درنیم فصل به خدمت گرفتندو توانستند  این تیم را از خطر  سقوط به دسته  پایین تر نجات دهند .

 کرمی پور افزود :ابتدا مسولین تیم راه وشهرسازی سعی کردن کادر قوی وخوب وهماهنگی رو انتخاب کنند و بهزاد بهاروند پیشنهاد داده بود که سعید سپهوند بعنوان سرمربی تیم را تحویل بگیرد .

ولی  سعید سپهوند به دلایلی  این پیشنهاد را رد کرد.

 وسعید سپهوند مربی موفق وبا کارنامه فوتبال لرستان نیز بنده را به عنوان سرمربی به باشگاه معرفی کرد ومن نیز امین منتی ، حمید کرم الهی  به عنوان مربی و مهدی سرابی را به عنوان مربی دروازبانها  انتخاب کردم.

و سعید سپهوند  به عنوان مدیر فنی با درایت وهوش بالای فنی به کادر فنی وبازیکنان از نظر فنی بسیار کمک کرد .

وی افزود: کادر فنی ما خیلی خوب وهماهنگی بودودر فرصت 20 روز نیم فصل توانستیم  10 جلسه بدنسازی کنیم  وده جلسه هم رو کارهای تاکتیکی کار کنیم .

وی افزود: مشکل اصلی و بزرگی که داشتیم روز اول با 23 بازی بازیکن قرارداد بسته شده بود ونیم فصل می توانستیم فقط یک بازیکن اضافه کنیم که خیلی سخت بود ولی مجبور بودیم با همین بازیکنان که تعدادشان در نیم فصل به 11 نفر میرسد کار رو ادامه بدهیم .

واگر این تیم نیم فصل اول 5 امتیاز کسب می کرد  قول صعود به مرحله دوم را می دادم  چون چیزی از تیم های دیگه کمتر نداشتیم واز همه امتیاز گرفتیم .و به نظر بیشتر کارشناسان فوتسال بهترین تیم نیم فصل دو لیگ تیم راه وشهر سازی خرم آباد بود .

کرمی افزود: من از تمام بازیکنانم که در این راه سخت به ما  کمک بخصوص کاپیتان تیم امیر بهاروندکادر پرتلاشمان که واقعا از همه چیزشان گذاشتندقدر دانی می کنم .

واز استاد خودم سعید سپهوند که نشان داد هرجا که حضور داشته  بسیار تاثیر گذار بوده است .واز  بهزاد بهاروندسرپرست پر تلاش تیم ما  که با اینکه دستش خالی بود ولی برای تیم وبچه ها از جان مایه گذاشت .

 سرمربی راه وشهر سازی افزود:اگر برای مسابقات فصل آتی بنده در خدمت این تیم باشم قول می دهم از تمام  پتانسیل شهر واستانم استفاده کنم  وچند ماه قبل از مسابقات تیم را جمع می کنیم تا مدعی صعود به لیگ یک فوتسال ایران باشم . درپایان از همه دوستانی که قبل از ما  به هرنحوی به این تیم کمک کردند تشکر میکنم . از ریس هیت مدیره ومدیر عامل راه وشهرسازی آقایان ناصر خاکی پور واحمد بیرانوندبه خاطر حمایت از فوتسال خرم اباد قدر دانی می کنم .

وارخبرگزارهای افلاک ورزشی ویافته که تمام بازیهای تیم فوتسال راه وشهرسازی رابه نحو احسن پوشش دادندخود قوت وتقدیر ویژه می کنم .

مصاحبه :سیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top