آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،تیم جنوبی  استقلال خوزستان وقتی از استقلال تهران عقب افتاد، خیلی تلاش کرد گل خورده را جبران کند اما موقعیت‌هایشان یکی پس از دیگری هدر می‌رفت تا اینکه فرشاد سالاروند بازیکن  خوش تکنیک لرستانی (دورودی )جوان این تیم به میدان آمد. هنوز 20 دقیقه هم نگذشته بود که این بازیکن با شوتی سرکش و زیبا دروازه وحید طالب‌لو را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. این گل باعث شد استقلال خوزستان هم از شکست فرار کند و هم اینکه همچنان جزو مدعیان اصلی قهرمانی بماند. فرشاد سالاروند در مورد بازی استقلال،‌گلش به این تیم که اولین گل لیگ برتری‌اش بود و ... توضیح می‌دهد. 

گفتنی است سالاروند از بازیکنان شایسته ونامی فوتبال لرستان واز خطه دورود چند سالیست فوتبال خود را در تیم های شیرین فراز کرمانشاه ،مس رفسنجان وامسال استقلال خوزستان سپری می کند .
 
بازی با استقلال انگار بازی خوبی برای شما بود...
 این بازی در کل خیلی خوب بود. البته حق ما 3 امتیاز بود که با بدشانسی آن را از دست دادیم. ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم با بیش از 2 گل ببریم اما نشد. در نهایت هم با گلی که زحمت همه بازیکنان و حتی کادرفنی بود توانستیم یک امتیاز بگیریم.
با گل زیبایی که شما زدی.


 خب، ما در طول هفته تمرین شوتزنی می‌کردیم که خواست خدا بود من گل بزنم.
یعنی یک هفته تمرین شوتزنی داشتید؟
 بله، خط جلوی تیم در طول هفته بیشتر روی این مساله تمرین داشت که با همین ترفند هم توانستیم گل بزنیم.
نبود رحمتی در این بازی چقدر تاثیر داشت و فکر می‌کنید اگر رحمتی بود نتیجه چطور رقم می‌خورد؟
 نبود رحمتی تاثیرگذار بود اما طالب‌لو هم مقابل ما روز خوبی داشت. به نظر من اگر روز خوب طالب‌لو نبود، ما بیش از 3 گل می‌زدیم. چون موقعیت‌های زیادی داشتیم اما وحید خیلی خوب کار کرد و اجازه نداد گل شود.
به هر حال این تساوی باعث شد پرسپولیس هم شانس بیشتری برای رسیدن به قهرمانی پیدا کند.
 الان بالای جدول کمی شرایط سخت شده. البته ما تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. تیمی که 22، 23 هفته بالای جدول است برای قهرمانی می‌جنگد و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.
اما خیلی‌ها وقتی از شانس‌های قهرمانی صحبت می‌کنند، نامی از استقلال خوزستان نمی‌برند...
 چه بگویم. ما به حرف‌های دیگران کاری نداریم و می‌رویم تا بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم و قهرمان شویم. تمام فکر و ذکر ما این است که در همه بازی‌های باقی‌مانده بهترین نتایج را بگیریم. همیشه هم برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم.
ظاهرا بازی‌های استقلال خوزستان هم به نسبت دیگر مدعیان، آسان‌تر است.
 الان همه بازی‌ها سخت است. اتفاقا بازی با تیم‌های پایین جدولی و تیم‌هایی که فکر می‌کنند شانس رسیدن به سهمیه آسیا را دارند، سخت‌تر است. پایین‌جدولی‌ها برای بقا می‌جنگند و با جان و دل کار می‌کنند. چون امتیازات به هم نزدیک است و یک امتیاز هم ارزش زیادی برای آنها دارد.
به هر حال این تیم‌ها ضعف‌هایی داشتند که پایین جدول قرار گرفتند و بازی با آنها آسان‌تر از بالا جدولی‌هاست.
 بله اما الان انگیزه حرف اول را می‌زند. مثلا در بازی سیاه‌جامگان و پرسپولیس، تیم مشهدی واقعا خوب کار کرد و می‌توانست امتیاز هم بگیرد.
این خوب کار کردن احتمالا به خاطر نبود تماشاگران پرسپولیس بود.
 این مساله هم اهمیت زیادی دارد. مثلا ما در بازی با استقلال با حمایت هواداران توانستیم گل بزنیم و امتیاز بگیریم. جا دارد از همه هواداران که به ورزشگاه آمدند. چه استقلالی‌ها و چه فولادی‌ها تشکر کنم. من فکر می‌کنم هواداران در این بازی ضرر نکردند و یک بازی زیبا دیدند که به خاطر حمایت‌هایشان هم دست تک تک آنها را می‌بوسم.
گلی که زدی اولین گل لیگ برتری‌ات بود؟
 بله، واقعا خوشحالم که در بازی مهم با استقلال اولین گل لیگ برتری‌ام را زدم.
استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟
 من بازیکن استقلال خوزستان هستم و برایم استقلال و پرسپولیس هیچ تفاوتی ندارد. فقط می‌گویم که طرفدار رئال هستم.
دوست داری گل بعدی‌ات را به چه تیمی بزنی؟
 دوست دارم در همه بازی‌ها گل بزنم اما خیلی دوست دارم در بازی با ذوب آهن گل بزنم.
در آخرین بازی لیگ؟
 بله، چون فکر می‌کنم با آن گل می‌توانیم قهرمان شویم. به خاطر همین هم دوست دارم گل قهرمانی را من بزنم.

 سمیرا شیر مردی

 

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top