دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،سرمربی تیم خیبر خرم اباد که در نیم فصل با نتایج خوب وایده ال این تیم را به تیمی قدرتمند وقابل احترام در برابر حریفان متمول کرده است در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار افلاک ورزشی گفت :در برابر گیتی پسند اصفهان بازی سختی رادر پیش رو داریم واصلا به جدول نگاه نمی کنیم .

علی نیکبخت تصریح کرد : تیم حریف یک تیم با تجربه ،قدرتی ومبتنی بر بازی گروهی بوده با نفرات لیگ برتر وبا تکنیکی که در اختیار دارد برای کسب سه امتیاز به میدان می آید ولی ما با حمایت هواداران حونگرم خود وارائه یک بازی سراسر هچومی ولی با تدبیر سعی در یک پیروزی شیرین ودلچشب هستیم .

وی افزود : ما با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم و از حمایت پرشور تماشاگرانمان بهره مند خواهیم بود ، امیدواریم با کسب سه امتیاز روند صعودی خود را ادامه داده وسه امتاز سیرین تز از گز را به هواداران خود تقدیم کنیم .

تیم ما نیم در فصل دوم عملکردی خوبی داشته وتوانستیم از پنج بازی گذشته 11 امتیاز کسب کنیم تیم خیبر در شرایط خوبی قرار دارد ان اشالله فردا یک بازی تماشاگر پسند ارائه می دهیم و برای هرسه امتیاز به میدان می رویم.

وتیم ما به هم دلی خوبی رسیده از تماشاگران می خواهم تادقیقه نود تیم خود راتشویق کنند ومثل دیدارهای گذشته یارویاور ما ویار دوازهم خوبی برای ما باشند .

 

علی صدرا:با حمایت هواداران  گیتی پسند را با شکست روانه اصفهان می کنیم 

بازی بسیار سختی در برابر تیم گیتی پسند داریم واین تیم یک تیم با تجربه و ازبازیکنانی که سالها در لیگ برتر سابقه حضور دارند استفاده می کند .

صدرا افزود: وبا توجه به باخت این تیم در بازی قبلی در خانه در برابر داماش مثل مار زخمی بوده وبازی در برابر این تیم سخت ودشوار خواهد بود .

وی افزود : ولی ما هم با نتایج خوبی که در هفته های اخیر گرفتیم فقط بدنبال برد هستیم تا به جمع مدعیان برسیم بدون شک تماشاگران فهیم وخونگرم ما با حمایت 90دقیقه ای ما را در برابر این حریف سخت تنها نخواهند گذاشت .

فرزاد بهاری:  با پیروزی دل هواداران را شاد می کنیم 

فرزاد بهاری کاپیتان باتجربه ودوست داشتنی خیبرکه در این فصل از بهترین های لیگ یک بوده گفت : یه بازی سخت خانگی در برابر گیتی پسند داریم .

وی افزود: در طول هفته تمرینات خوبی پشت سر گذشته و دربازی با گیتی پسند برای هرسه امتیاز به میدان می رویم از لحاظ روحی وروانی بچه ها در شرایط خوبی قرار دارند دربازی قبلی هم یک برد دلچسب مقابل آلومینیم هرمزگان که یک بازی شش امتیازی بود را کسب نمودیم و فردا هم برای یک برد دیگر به میدان می رویم تا شیرینی خوبی به هواداران با تعصب خیبر بدهیم.

مصاحبه :سیامک کوهگرزاده افلاک ورزشی

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top