دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،علی نیکبخت سرمربی اخلاقدار وخوب خیبر در ارتباط با بازی فردا گفت : بازی بسیار سخت و مشکلی  پیش رو داریم.

وی تصریح کرد :تیم حریف علیرغم بازیکنانی که در نیم فصل از دست داده ولی چند بازیکن خوب جایگزین کرده همراه با بازیکنان بومی در اختیار گرفته.تیمی که هفته های گذشته میتوانست برنده زمین باشد ولی در این شایستگی نتیجه را واگذار کرده.این تیم چیزی را برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی میکند.تیم ما هم از لحاظ روحی روانی شرایط عالی دارد و اماده بازی میباشد و به طور حتم  در بازی فردا  شاههد یکی از بهترین بازیهای خیبر خواهیم بود . 

نیکبخت گفت :خیبر  همیشه برای برد به زمین می اید و تیمی است که همیشه تاکتیک پذیر بوده این را میشود در بازیهای قبلی این تیم دید.به امید پیروزی فردا برابر المینیوم هرمزگان و سربلندی تیم خیبر خرم اباد در بازیهای اینده.

تیم خیبر امروز باهماهنگی حاج فرزاد رحیمی تمرین سبکی درزمین تیم شاهین بندرعباس انجام داد.

سرمربی خیبر در پایان از مهمانوازی وحمایت های لرستانی های مقیم بندر عباس که برای خیبر سنگ تمام گذاشتند قدر دانی می کنیم .

فاضلی مربی خیبر :

خدارو شکر شرایط خوبی داریم و بچه ها تا حدود زیادی به هماهنگی مناسبی رسیده اند. تمرینات خوبی هم در این هفته پشت سر گذاشتیم و با توجه به شناخت خوبی که از تیم حریف داریم و همچنین شایستگی بچه هامون امیدواریم که نتیجه خوبی از بازی فردا بگیریم . مطمئن باشید ما تنها برای برد به میدان می رویم و بچه ها تمام تلاششان را در این راستا به امید خدا انجام خواهند داشت.

سرپرست خیبر خرم آباد :

با توجه به مسابقه گذشته ما با این تیم وتغییراتی که در آن تیم بوجود آمده قطعا بازیکنانی دارند که در گذشته کادر فنی از آنها استفاده نکرده وبخاطر موقعیت بدست آمده میخواهند خودی نشان بدهند که باید تیم ما به هیچوجه آن را دستکم نگیرد وبا تمام توان در مقابل آن تیم وبا مدیریت وحوصله بازی کنند البته بحمدا...تیم ما هم سرحال ودر نیم فصل دوم خوب عمل کرده که امیدوارم با امتیاز از زمین  خارج شویم .بازیکنان وکادر فنی زحمات زیادی را متحمل شده وامیدواریم فردا با دست پر به خرم آبادد برگردیم

 

 نعمت الهی مربی خیبر خرم آباد :

با تمرینات منظم وباروحیه بالای همه عزیزان وبا همدلی دوستان انشااله فرداسه امتیاز شیرین بازی را کسب می کنیم ، تاجایگاه تیم با غیرت خیبر در جدول رده بندیبهبود بخشیده وامیدواریم لرستانی های مقیم بندر جوانان ما را تنها نگذاشته ودر بازی فردا ما را همراهی کنند . یاعلی مدد

   کهزادی مربی خیبر :

 

کیانوش کهزادی بازی سختی داریم برای اینکه خود را اثبات کنیم دربازی رفت درزمین مسابقه نتیجه برد گرفتیم دربازی فردا با تمام قوا تلاش خود را می کنیم که با دست پر ازمیدان مسابقه خارج شویم

 صدرا هافبک خیبر :

علی صدرابازی بسیار سختی رو پیش رو داریم و تیم آلومینیوم هم تو زمین خودش چیزی برای از دست دادن نداره و به هر طریقی بدنبال بردن هستش ولی ما هم فقط بدنبال سه امتیاز هستیم و با تمریناتی که این هفته انجام دادیم ایشالا فردا با یه بازی حساب شده و خوب سه امتیاز رو بدست میاریم تا اتفاقات بازی رفت رو جبران کرده باشیم.

بهاروند مربی خیبر :

کاظم بهاروند بازی سخت وحساسی داریم هربازی برای ما حکم فینال دارد چون تیم ما باقدرت فراوان به مصاف تمام تیم ها می رود وبرای هر مسابقه برنامه داریم دربازی با آلومینیم برای هرسه امتیاز به میدان می رویم.

مصاحبه اختصاصی سیامک کوهگرزاده خبرنگار اعزامی افلاک ورزشی بندر عباس

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #1 میلاد 1394-11-12 02:55
دمتون گرم برا این سایت. خسته نباشید خدا حفظتون کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top