دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

سرمربی خیبر خرم آباد گفت :گل گهر با خوش شانسی و ضعف داور از چنگال ما گریخت .

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی، سرمربی خیبر خرم آباد پس از تساوی در برابر گل گهر سیرجان در گفتگو ی اختصاصی با خبرنگار افلاک ورزشی گفت: بازی خیلی خوبی بود ما با توجه به غرور کاذب بازیکنانمان نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.
وی افزود: خود بازیکنان فکر می‌کنند همه تیم‌ها باید در خانه مغلوب ما شوند.
سرمربی خیبر ادامه داد: ولی متاسفانه ببه  غرورمان نتیجه بازی را با تساوی به پایان رساندیم و تیم گل گهر را ما خیلی دست کم گرفته ودر نیمه اول علیرغم اینکه بازی هجومی ارائه نمودیم ولی دو گل بسیار بد ومبتدیانه دریافت نمودیم.
در نیمه دوم با توجه به اینکه احتیاج مبرم به گلزنی وجبران مافات داشتیم با استفاده از نقاط ضعف حریف به گل دست یافیتم وبا شارژ روحی وروانی بازیکنان تواتسیم به بازی برگریم وزدن چهار گل در نیمه دوم در لیگ دسته اول کار خیلی سختی است که بازیکنان ما با فعل خواستن آن را صرف کردند. وی افزود: متاسفانه کمک داور ضعیف این دیدار گل‌های کاملا سالم خسروی وحاتمی را به نادرستی مردود اعلام کرد.
تیم ما تیمی کاملا تاکتیکی ومبتنی بر کار گروهی وتیمی است نه فردی وتیم گل گهر تمام انرژی خود را در نبمه اول به کار برد.
اما در نیمه دوم که به نیمه مربیان است شما همه مشاهده نمودیم که گل گهر فقط ضدفوتبال بازی کرد وبا وقت تلف کردن متوالی سعی در حفظ نتیجه را داشت ولی علیرغم اینکه در بازی هفته گذشته این تیم در برابر آلومینوم هرمزگان نامجو مطلق تیم الومینو م مرا متهم به بازی تاخیری وضد فوتبال کرد ولی در بازی امروز تیم گل گهر وبازیکنان این تیم به خصوص دروازبان گل گهر حداقل ۶باراقدام به وقت تلف کردن کردن وبرانکارد ۵بار وارد زمین شد.
وبا این تفاصیل از بازیکنان خود راضی هستم که در دو نیمه منتفاوت نتیجه بازی را تغییر دادند.
وی از بازیکنان جدید خود وتعویض‌های انجام گرفته اظهار نارضایتی کرد وگفت: از مجید هوتن ومیلاد امیری در این دیدار به میدان امدند انتظار بیشتری داشته واز عملکرد این بازیکنان در این دیدار راضی نیستم.
از هواداران محبوب وخونگرم خیبر که درر طول ۹۰دقیقه مارا تشویق کردند کمال قدر دانی را دارم.
وامیدارم با دعای هوادران وبازی خوب بازیکنان بتوانیم در بازی هفته آینده در برابرالومینوم هرمزگان دست پر از بندر عباس به خرم آباد بیاییم.

مصاحبه :سیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #2 عماد57 1394-11-07 13:52
سلام.من نمیدونم چرا این آقای سرمربی از بازیکن های جذب شده مدت زمان بیشتری استفاده نمیکنه مثلا همین آقای دارایی که آقای گل مسابقات شده هم با استعداد و هم با انگیزه س.از آقای جود کی هم استفاده نکرد و دیدیم که چه گلی زد ولی چون با غیرت بود خوشحالی نکرد.ما با این سن مون با پسر ده سالم تو این سرما میایم که برد خیبر رو ببینیم یه کم هم به نظرات ما تماشاچی ها توجه کنید
نقل قول کردن
0 #1 ناصر 1394-11-07 11:16
ماشا اله بچه ها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top