آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

به گزارش پایگاه  خبری افلاک ورزشی ،روربه خمان مربی تحصیل کرده وخوش اخلاق تیم خیبر که چند سالی است در خدمت این تیم بوده واز مربیان صاحب سبک ودارای مدرک مربیگری aآسیا بوده وبازیکنان بسیاری را تحویل فوتبال لرستان داده در گفتگو با خبرنگار افلاک ورزشی گفت: بازی خیلی خوب و جون داری بود. متاسفانه ما خیلی زود یه گل غافلگیر کننده خوردیم و تمرکز تیم ما بهم خورد و گل دوم را نیز در بد‌ترین زمان نیمه اول دریافت کردیم.
وی افزود: اما خوشبختانه بین دو نیمه با تاکید روی نقاط ضعف حریف تونستیم دو گل تاکتیکی بزنیم. البته متاسفانه یه گل صحیح رو کمک داور به اشتباه مردود اعلام کرد. اما نکته مهم تیم خیبر امروز ارایهٔ بازی منطقی و تحمیل تاکتیک خودش به تیم حریف در نیمه دوم عملا بر‌تر میدان بودیم وحریف با ضد فوتبال ووقت کشی‌های متوالی خود سعی در حفظ پیروزی را داشت.


ما هم در فاز حمله و هم در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردیم که اگه کمی دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم با گلهای بیشتری بازی رو به سود خود به پایان ببریم.

خمان در پایان از حضور هوادارن خونگرم خرم آبادی ومدیران باشگاه خیبر در حمایت از تنها نماینده فوتبال دیار فلک والاافلاک قدر دانی کرد واظهار امیدواری کرد با زیکنان خیبر با صرف فعل خواستن در پایان فصل نتایج در خور نام فوتبال لرستان را کسب کنند.

مصاحبه :سیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top