دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

سرمربی گل گهر سیرجان گفت :بازی این هفته گل گهر در برابر خیبر خرم آباد سخت ونفس گیر خواهد بود وما برای سه امتیاز به خرم آباد می آم .

به گزارش پایگاه خبری ،تحلیلی افلاک ورزشی، مجید نامجو مطلق سرمربی تیم گل گهر سیرجان پس از تساوی در برابر آلومینوم هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار افلاک ورزشی گفت: متاسفانه تیم آلومینوم هرمزگان با ضد فوتبال وفوتبال تاخیری در برابر ما یک امتیاز شیرین گرفت.
نامجو مطلق افزود:  در برابر آلومینوم خیلی بدنشاس بودیم توپ‌هایمان گل نشد.
وی درمورد حسین جودکی مهاجم اسبق خیبر وفعلی گل گهر سیرجان گفت: جودکی بازیکن خوب وفیزیکی نشان داده امیدوارم با گلزنی در بازیهای آتی گل گهر جواب اعتماد مارابدهد امروز هم درمقابل آلومنییم هرمزگان خوب کار کرد.
وی در ارتباط با بازی هفته آینده در برابر خیبر گفت: فیلم بازیهای تیم خیبر را آنالیز کرده واین تیم را یک تیم دونده وفیزیکی می‌دانم وبازی ما در خرم آباد در برابر این تیم سخت ودشوار خواهد بود.
بازیکن اسبق تیم ملی افزود: در برابر خیبر برای پیروزی به میدان می‌آیم ولی با توجه به حضور تماشاگران خونگرم خرم آبادی در ورزشگاه تختی خرم آباد کار بسیار سخت ودشواری در بازی هفته آینده  داریم وباید ابتدا حملات خیبر در دقایق اولیه را کنترل کنییم.
وی ادامه داد: فوتبال لرستان را فوتبالی قدرتی با بازیکنان با فیزیک مناسب می‌دانم که در گذشته هم لقمه‌ای گلوگیر برای همه تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران بود.
گفتنی است نامجو مطلق با کادر فنی ورئیس هیات فوتبال لرستان همایون بهاروند خوش وبش صمیمانه‌ای کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #3 تورج 1394-10-30 23:17
از مردم خونگرم خواهش می کنم. سه شنبه به استادیوم تختی بیاد تا خیبر تشویق کنیم باید 12000 جایگاه پربشه ! از مردم عاجزانه خواهش می کنم بیاید
نقل قول کردن
0 #2 تورج 1394-10-30 23:14
آقا خداوکیلی به هیات فوتبال و مسىولین بگید قبل بازی تعداد بنرها و اطلاع رسانی ها رو بیشتر کنند تا تماشاگر بیشتری به استادیوم بیاد
باید بازی با گل گهر استادیوم پر بشه
نقل قول کردن
0 #1 حامدجمشیدی 1394-10-30 23:13
آقا مجید ما هم امیدواریم هفته آینده تیم شما در خرم آباد دست به ضد فوتبال وفوتبال تاخیری نزنه وبدون امتیاز خرم آباد رو ترک کنید .انشالا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top