دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

پس از پیروزی شیرین وخوب خیبر در براب مس رفسنجان خبرنگار اعزامی افلاک ورزشی با برخی از بازیکنان وکادر فنی خیبر مصاحبه های کوتاه وجالبی ترتیب  داده که در زیر می خوانیم .

کاپیتان خیبر :

فرزاد بهاری بازی با مس یک بازی درگیرانه وفیزیکی بود به لطف خدا وتلاش بچه هاسه امتیاز را کسب کردیم امیدوارم در بازی بعدی مقابل گل گهر سیرجان هواداران خونگرم خیبر با حضور در ورزشگاه وتشویق بازیکنان جوان در پیروزی های ما سهیم شوند .

سرپرست تیم خیبر خرم آباد :

سید مسعود شاخرخی سرپرست باشگاه خیبر پس از برد شیرین در برابر مس گفت :امروز برگ برنده ما سلاح غیرت وتعصب ودوندگی بی امان بازیکنان ویکدلی نیمکت ما با بازیکنان داخل زمین بود متاسفانه علیرغم اینکه سه ماه بازیکنان تیم ما حقوق معوق خود را دریافت نکرده اند ولی با غیرت در این بازی ثابت کردند می توان کارهای بزرگی را انجام دهند .

هافبک تکنیکی خیبر :

یاسر درویشی هافبک خوش تکنیک ودونده خیبرپس از پیروزی در برابر مس رفسنجان گفت :علیرغم اینکه تیم ما از نظر مالی در شرایط بدی قرار دارد ولی بازیکنان تیم ما امروز با بازی خوب ودونگی بی امان از تک گل با ارزش گلزاری دفاع کردند وبا این پیروزی برای همه تیم های قدر لیگ یکی خط ونشان کشیدیم .

گلزن امروز خیبر :

حمیدگلزاری گلزن خیبر در این دیدار گفت : بازی خوبی بود دراین بازی مسحق برد بودیم گلی ه هم که زدم تلاش بازیکنان بود وازپاس زیبایی سجاد خسروی تشکر می کنم

مدافع همدانی خیبر :

رضا حاتمی بازی بیرون از خانه خیلی سخت ودشوار بود ولی باتلاش بچه ها هرسه امتیاز راکسب کردیم این بر درا به هوادارن خونگرم خیبر تقدیم می کنم .

سرمربی خیبر :

علی نیکبخت سرمربی خیبر پس از برددر برابر مس گفت :دومین برد بیرون از خانه را به استاندار ورزشدوست وهوادارن خونگرم خیبر تقدیم می کنم وامیدوارم در بازی با گل گهر با پر شدن ورزشگاه یک پیروزی دلپسب را کسب کنیم . 

مربی خیبر :

وحیدفاضلی مربی جوان خیبر خرم آباد پس از برد در برابر مس رفسنجان گفت : خدارو شکر بازی سختی را مقابل مس رفسنجانی که در خانه خود تا بحال تنها یک باخت داشته است و تیم هایی مثل پیکان را در رفسنجان برده انجام داده واین تیم را شکست دادیم .

بچه ها با غیرت مثال زدنی واقعا گل کاشتند و از همین جا از تک تک آنها تشکر می کنم. خیبر 300 ملیونی یقه تمام تیم های میلیاردی را خواهد گرفت. امیدوارم که مطالبات بچه ها که 3 ماه است عقب افتاده به آنها پرداخت شود تا با روحیه ای مضاعف در ادامه رقابت ها حاضر شوند.

بازی خوب درگیرانه ای بود به این سه امتیاز نیاز داشتیم از این بیشتر خوشحالم که دل تمام لرستانیهای عزیز رو شاد کردیم .

مربی خیبر :

کیانوش کهزادی بازی خیلی خوبی بود انتقام تساوی بازی رفت راارتیم خوب مس رفسنجان گرفتیم این بردرا به مردم خونگرم وهوادارن متعصب ودوست داشتنی تقدیم می کنیم .

مربی دروازبان های خیبر :

کاظم کرامتی گفت :امروز علی نعمتی ستاره تیم ما بود وبه لطف خدا وتلاش بچه ها به پیروزی دست پیدا کردیم تیم حریف تیم سخت کوش ودوند ه ای بودوتنهایک باخت دراین زمین داشت وما دومین باخت را به این تیم تحمیل کردیم واین برد راتقدیم مردم باغیرت استان لرستان می کنم.

مصاحبه ها :سیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #1 حامدجمشیدی 1394-10-30 21:02
دم همتو گرم ایشالا همیشه پیروز و سر بولنگ بویید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top