دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

سرمربی خیبر خرم آبادگفت  :تيم ماشين‌سازي در نيمه اول هيچ حرفي براي گفتن نداشته باشد و بايد در همان نيمه اول به گل مي‌رسيديم.

 به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ،سرمربی خیبر خرم آباد  پس از پیروزی بر ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیم خیبر توانستند در یک بازی منطقی و حساب شده به گل برتری برسند و این مهم تنها با تمرین و صبوری ممکن شده است.
وی اضافه کرد: تیم خیبر خرم آباد در ابتدای بازی خوب ظاهر شد اما به دلیل نداشتن بازیکن نتوانست در نیمه دوم نیز این روند را ادامه دهد.
وی داوری این بازی را عادلانه دانست و افزود: داوری بازی تاثیری بر روند بازی نداشته و بازیکنان خیبر خرم آباد با هوشیاری و تلاش در دقیقه 92 موفق به برتری شدند.

نيكبخت با اشاره به اين كه "محمد ويزواري" امروز به خاطر مشكلات مالي بيرون بود و اعلام كرد تا زماني كه پول نگيرد بازي نمي‌كند، افزود: البته همه‌ي بازيكنان خيبر به خاطر نگرفتن پول‌شان معترض هستند، اما غيرت‌شان اجازه نمي‌دهد در چنين شرايط حساسي تيم را رها كنند.
وي بيان داشت: براي برخي تماشاگرنماها متاسفم كه هيچ آگاهي از مشكلات دروني تيم ندارند و به جاي كمك به حل مشكلات، با رفتارهاي اعتراضي، سعي در درست كردن حاشيه براي تيم و افزايش مشكلات ما دارند و نمي‌دانند كه چه كساني دارند براي اين تيم زحمت مي‌كشند.
سرمربي خيبر خرم‌آباد با بيان اين كه امروز فقط 11 بازيكن اصلي داشتيم و فقط چند بازيكن اميد و زير 23 سال روي نيمكت ما بودند، افزود: محمد ويزواري به دليل مشكلات مالي بازي نكرد، محمد پهلوان‌پور محروم بود، حسين جودكي به گل‌گهر منتقل شده، علي صدرا مصدوم بود و مصطفي عليخاني تنبيه انضباطي شده بود.
نيكبخت با اشاره به اين كه با اين شرايط مالي باشگاه، در فصل و نقل و انتقالات نتوانسته‌ايم بازيكني جذب كنيم، ادامه داد: مجيد هوتن با ما قرارداد داخلي بسته و چون به فدراسيون بابت هزينه‌هاي حضور در ليگ بدهكاري داريم، فدراسيون هنوز اجازه‌ي ثبت قرارداد وي را نداده است.
وي ادامه داد: "علي رحيمي" بازيكن سابق داماش كه اهل لرستان است مد نظر ماست تا در فرصت باقي مانده به فهرست خيبر اضافه شود.
سرمربي خيبر با اشاره به اين كه اگر پول باشد خيلي بهتر از اين نتيجه مي‌گيريم، گفت: از تماشاچيان و هواداران مي‌خواهم صبور باشند، متاسفانه برخي شعارهاي‌شان اشك مرا درآورد.
مربي خيبر نيز  گفت: خيلي‌ها مي‌گفتند تيم خيبر مشكل بدن‌سازي دارد و در دقايق پاياني گل مي‌خورد.
ولی در بازی امروز در دقایق پایانی گل زدیم .
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top