دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

امید کایدی ریس قبلی اداره ورزش وجوانان پلدختر به عنوان اعتراض در جلسه تودیع ومعارفه رییس جدید اداره ورزش وجوانان این شهرستان که روز پنج شنبه 21 آبان ماه صورت گرفت ، شرکت نکرد.

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی از پلدختر ، امید کایدی ،رییس پیشین اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختردر گفت وگو با افلاک ورزشی ،تغییر مدیریت در این اداره را توسط علی یاورعزیز پور مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ،یک اقدام نسنجیده ، غیرحرفه ایی وعجولانه خواند.

کایدی به خبرنگار افلاک گفت: حدود دو ماه پیش بود که جناب عزیزپورنعمت رشیدی از دوستان خودش را بدون هماهنگی با مسئولین الیگودرز، به عنوان سرپرست اداره الیگودرزمعرفی نمودولی بعد از جلسه معارفه به علت مخالفت فرماندار ونماینده الیگودرز،فرد معرفی شده قبل از شروع به کاربرکنار گردید.

رییس پیشین اداره ورزش وجوانان پلدخترافزود:اما متاسفانه این بار آقای عزیز پور این خطای عمد واقدام غیراخلاقی را در پلدختر مرتکب شده است.

کایدی به افلاک اظهار داشت: این درحالی است که بنا به درخواست مکتوب مدیر کل ورزش وجوانان استان یعنی خودآقای عزیز پور،ماموریت من به مدت یکسال از 31 شهریور 94 لغایت شهریور 95 تمدید گردیده است وآموزش وپرورش این درخواست یکساله را از طریق وزارتخانه تمدید وموافقت نموده است که بنده رسماً تا پایان شهریور95 به عنوان مدیر اداره ورزش وجوانان پلدختربه فعالیت خود ادامه دهم .

امید کایدی اضافه کرد: ولی آقای عزیز پورروز پنج شنبه بدون اطلاع قبلی اینجانب به عنوان رییس این اداره وهمچنین بدون هماهنگی با مسئولین شهرستان ازجمله فرماندار وامام جمعه محترم ،آقای علی محمد نورعلیوند را خیلی عجولانه به عنوان سرپرست معرفی کرده است.

رییس قبلی اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختربا بیان اینکه این نوع معارفه ها که از نظر اداری بدون هماهنگی صورت می گیردکاملاً غیر اخلاقی هستند به خبرنگار برنا عنوان کرد: این گونه رویدادهارا باید به حساب حوادث ناگواری گذاشت که مدتها است تحت مدیریت جناب عزیز پوردرورزش لرستان اتفاق می افتد.

امید کایدی با اشاره به اینکه استاندارباید برای این نقاط ضعف در مدیریت ورزش استان چاره اندیشی کند افزود: مدیریت استانی ورزش دچار نقاط ضعف برجسته ایی است که می توان مشکلات میدانی مانند شکستن سر بازیکن آلومینیوم هرمزگان جلوی دوربینهای خبری واعلام باخت 3برصفر خیبر خرم آباد، برخورد فیزیکی تماشاگران وکتک کاری ورزشکارازبک در مسابقات جهانی کوراش ونمایش آن در شبکه های تلوزیونی داخل وخارج کشور،کسب رتبه 29 استان در امورات ورزشی در همه زمینه ها ، سیاسی وباندی کردن ورزش استان وکنارگذاشتن نیروهای خلاق وتوانمندوسایر موضوعات ریزودرشت دیگر اشاره کردکه تحت مدیریت ایشان اتفاق افتاده است.

کایدی در پایان گفت وگو با افلاک ورزشی  این تغییر مدیریت را عجولانه وگونه ایی بی احترامی عنوان کرد وگفت: در رابطه با تمدیدحکم یکساله برای ماندن درمقام خود مدرک و نامه نگاری ها ی خود جناب عزیز پورمدیر کل اداره ورزش وجوانان استان با مدیریت آموزش وپرورش را در دست دارم که آنهارا به عنوان مستندات به خبرگزاری برنا ارائه می دهم.

گفتنی است که روز پنج شنبه 21 آبان ماه در مراسمی که با حضور کامیاب تیموری معاون توسعه وپشتیبانی اداره ورزش وجوانان استان لرستان ونورالدین درمنان فرماندار پلدختربرگزار گردید علی محمدنورعلیوند به عنوان رییس جدید اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدخترمنصوب وبرجای امید کایدی نشست.

لازم به ذکر است که با ورود نورالدین درمنان به عنوان فرماندار جدیددولت تدبیر وامیدبه شهرستان پلدخترامواج تغییر مدیریت ها برخی ادارات این شهرستان که اززمان دولت پیشین در راس امورند را دربرگرفته که این بارموج این تغییر مدیریت اداره ورزش وجوانان را مورد هدف قرار داده است.

البته به گفته برخی دیگرازمنابع ،نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی احتمال تاثیر نماینده پلدختردرمجلس شورای اسلامی برتغییرشکل تاکتیکهایش روی این تحولات قابل تامل است.

 

 

رضا جودکی نژاد- خبرنگار افلاک ورزشی پلدختر لرستان

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top