آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در مورد خسارت وارد شده به برخی منازل مسکن مهر خرم‌آباد توضیحاتی ارائه داد.

کرم گودرزی در گفت‌وگو با افلاک با اشاره به پیگیری خسارت وارد شده به برخی منازل مسکن مهر شهر خرم‌آباد تصریح کرد: شرکت گاز ناحیه یک خرم‌آباد در همان لحظات ابتدایی حادثه نسبت به اعزام اکیپ امداد و ایمنی به محل حادثه جهت ایمن کردن منطقه مورد حادثه اقدام کرده و برای مشترکین آسیب‌دیده از این حادثه تشکیل پرونده داده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: متعاقب آن با توجه به اینکه یکی از ارکان اصلی گزارش علت حادثه اظهارنظر سازمان آتش‌نشانی جهت تکمیل پرونده و ارائه به بیمه‌گذار است، گزارش این اداره در تاریخ ۲۵ مردادها سال جاری به شرکت گاز ارجاع شده است.

گودرزی اضافه کرد: لذا با توجه به دستورالعمل و مقررات شرکت ملی گاز ایران که برای کلیه شرکت‌های گاز استانی در سراسر کشور به‌صورت یکسان ابلاغ و قابل اجرا است.

وی بیان کرد: مسئولیت شرکت گاز در قبال مشترکین در بروز هرگونه حادثه تا انشعاب یا همان علمک است و چنانچه برابر گزارش دستگاه‌های ذی‌ربط حادثه در محدوده تعهد شرکت گاز باشد این شرکت مشترکین خود را جهت جبران خسارت وارده به بیمه‌های طرف قرارداد معرفی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: چنانچه دلیل انفجار و آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز در فضای داخل منزل مشترک باشد، ضمن آنکه به کلیه مشترکین گرامی توصیه رعایت نکات ایمنی می‌شود نیز با توجه به قرارداد امور مشترکین شرکت ملی گاز ایران با شرکت‌های بیمه مشترکین خسارت‌دیده جهت پرداخت خسارت معرفی می‌شوند.

گودرزی عنوان کرد: شرکت گاز ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه مردم استان و مشترکین خود با اولویت و در اسرع وقت نسبت به معرفی مشترکین خسارت‌دیده مسکن مهر خرم‌آباد به شرکت‌های بیمه‌گذار اقدام می‌کند.

 

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top