دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

  دبیر هیئت دو و میدانی لرستان  گفت :لرستان قطب دو و میدانی کشور است و به جایگاه اصلی خود رسیده است.

به گزارش افلاک ورزشی  ، دبیر هیئت دو و میدانی لرستان با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت دو و میدانی، استارت کار دو و میدانی به شکل جدی را در چند سال اخیر از سال 91 دانست و گفت :از سال 91 با یک برنامه ریزی مدون 4 ساله به جایگاه حال حاضر استان لرستان در کشور رسیده ایم و توانسته ایم در رده سنی نونهالان مقام اول، نوجوانان دوم، جوانان سوم، و در رده امید در جایگاه دوم قرار بگیریم. 

سپهوند در ادامه به نقش و اهمیت رشته دو میدانی به عنوان یک رشته مادراشاره کرد که در رقابت های مهمی چون المپیک به دلیل مدال های متعدد، میتواند در جدول جایگاه کشورها را تغییر زیادی دهد. وی به جنبه های مختلف دو و میدانی در ابعاد همگانی و قهرمانی ، تندرستی ، نشاط و حس رقابت اشاره کرد ونشانه پویایی رشته دو ومیدانی را کسب 48 نشان قهرمانی کشور در سال 93 و 50 نشان رنگارنگ در سال 94 دانست و ابراز امیدواری کرد امسال در رشته های مختلف دو ومیدانی شاهد حضور ورزشکاران لرستانی بر سکوهای قهرمانی آسیا باشیم. 

سپهوند از پیگیری ها برای جذب اسپانسرهای علاقمند به ورزش و تکمیل سالن سر پوشده کمالوند خبر داد تا ورزشکاران این رشته بتوانند در طول سال تمرینات خود را ادامه دهند. دبیر هیئت دو ومیدانی استان اظهار داشت در حوزه آموزشی نیز عملکرد قابل قبولی داشته ایم از جمله برگزاری چهار دوره مربیگری درجه سه بانوان و آقایان، برگزاری کلاسهای توجیهی در سالهای 92 و 93 تحت عنوان علم تمرین، مکمل های غذایی، تمرینات ذهنی وپیکر سنجی و همچنین حضور 5 مربی از استان در دوره های مربیگری و داوری درجه سه کشور، توزیع کتاب ، سی دی و جزوات آموزشی بین کلیه شهرستانهای استان در حوزه فنی و تخصصی. وی بیان کرد از فروردین 92 تاکنون تمامی تیم های شرکت کننده در مسابقات کشوری پس از برگزاری انتخایی استان اجازه حضور در این رقابت ها را داشته اند که حتی در رده نونهالان نیز این مساله رعایت شده است. جهش رشته دو ومیدانی با ایجاد دو مدرسه دو ومیدانی در خرم آباد و بروجرد سزعت بیشتری به خود گرفت و توجهات را به سمت تیم های پایه جلب کرد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top