آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 888

رئیس هیئت امنای مسجد حاج علی دولتشاهی گفت: ۲هزار پرس غذای گرم به همت خیر فراملی دکتر علی دولتشاهی در تاسوعای حسینی میان نیازمندان در شهرستان خرم آبادتوزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک نیور، حاج عزیز علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگارافلاک نیوز، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: طرح اطعام حسینی در قالب پویش همدلی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم میان محرومان و نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کروناکه  از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: پخت و توزیع نذری در ایام محرم سنت دیرینه‌ای بوده که سرشار از ارزش‌های انسانی و اسلامی است و در کنار همیاری و همت خیربزرگ وفراملی یاور محرومان دکتر علی دولتشاهی که همه ساله ودر کلیه مراسم هامذهبی واعیاددر راستای مسئولیت های اجتماعی انجام می شود نشان دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و عقاید این بزرگ مرد وخیر نیکوکار به مردم این شهرستان است.

نعمتی با بیان اینکه ماه محرم امسال با شرایطی که از بیماری کرونا وجود آمده فرصتی ایجاد کرد تا اطعام دهی و نذورات مردمی در مسیر کمک رسانی به نیازمندان و افراد مستضعف در جامعه هدایت شود، افزود: این برنامه به همت هئیت امنا مسجد حاج علی دولتشاهی و با مشارکت اعضا در قالب پویش اطعام حسینی در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل طبخ غذا تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غذای گرم پس از بسته بندی در آشپزخانه‌ها، درب منازل نیازمندان توسط گروه جهادی بسیج مسجد توزیع می‌شود.

عزیز علی نعمتی خاطر نشان کرد: امسال توصیه مقام معظم رهبری و ستاد ملی کرونا مبنی بر انجام کمک مؤمنانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و چه زیباست که محرم امسال علاوه بر عزاداری و عرض ارادت به امام حسین علیه السلام بستر کمک مؤمنانه نیز فراهم است.

دکتر علی دولتشاهی مظهر انسانیت، فتوت، جوانمردی ومنش پهلوانی که خدمات ارزشمند وعام المنفعه وی در سالیان متولی در اشتغالزایی، کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر، ساخت و کلنگ زنی مسجد، غسلخانه، بهسازی جاده خضر،آزادی زندانیان معسر وغیر عمد،کمک هزینه وتهیه بسته معیشتی به اقشار ضعیف و.کم در آمد به تنهایی جور خواب زمستانی وبی کفایتی مسئولان ومدیران نا کار آمداستان ثروتمند ولی فقیر لرستان را کشیده می توان از وی بعنوان منجی وکشتی نجات محرومان وفرشته خوشبختی مستمندان ازمنش پهلوانی دکتر علی دولتشاهی به نیکی یاد کنیم. 

نوشتن دیدگاه

Back to Top