طالب نعمت پور که به دلیل دوپینگ محروم است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار افلاک ورزشی  در پایان مراسم پاسخگوی سوالات خبرنگار ما شد.

*مدتهاست از تو خبری نیست. در حال حاضر چه کاری انجام می دهی؟

بعد از محرومیت دوساله بیشتر روی درس و دانشگاه تمرکز کرده ام و تصمیم دارم از این فرصت استفاده کرئده و درسم را تمام کنم. از کشتی هم دور نیستم و تمریناتم را به شکل عمومی و تفریحی انجام می دهم

 

*وضعیت تحصیلی تان چطور است؟ در کدام مقطع ادامه تحصیل می دهید؟

در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در رشته مدیریت تربیت بدنی فقط پایان نامه من مانده است. فعلا دنبال پایان نامه هستم و برای ادامه تحصیل اقدام نکردم. انشاءالله اگر حمایت کنند قصد ادامه تحصیل دارم و دانشگاه آزاد تاکنون برای دانشجویان رشته دکتری از آن ها حمایت کرده است.

 

*شنیده ایم که قصد خداحافظی از  کشتی را دارید؟

فعلا تصمیم قطعی برای کشتی گرفتن ندارم و احتمال دارد کناره گیری کنم. اگر شرایط به طوری باشد که از لحاظ روحی و بدنی خوب باشم، دوباره به کشتی برمی گردم ولی اگر شرایط مهیا نباشد در عرصه های دیگر ادامه فعالیت می کنم.

 

*اما در وزن شما سهمیه المپیک کسب شده است؟

بله در 85 کیلوگرم سهمیه گرفته شده است و انشاءالله کشتی فرنگی در این وزن موفق باشد.

 

*فکر می کنید چرا کشتی فرنگی در مسابقات جهانی عملکرد خوبی نداشت؟

اگر مشکلات داوری وجود نداشت، کشتی فرنگی موفقیت خود را تکرار می کرد. بعضی اوقات باید روز بچه ها باشد اما در امریکا روز کشتی فرنگی نبود. بچه ها لیاقت داشتند، زحمت کشیدند انشاءالله در المپیک بتوانند نتیجه زحمات خود را بگیرنند و سرود ملی نواخته شود و مردم شاد شوند.

 

*بعضی از کارشناسان کشتی اعتقاد دارند که در مسابقات جهانی آمریکا اگر محمد بنا حضور داشت تیم کشتی فرنگی به موفقیت های قبلی خود ادامه می داد؟

ابتدا لازم است تسلیتی بابت فوت مادر ایشان از جانب خودم اعلام کنم. من با ایشان کار کردم و می دانم که چه توانایی هایی دارد. رزومه هر کسی روی سینه اش است و نیاز نیست من نظر بدهم. سیاست های فدراسیون به شکلی بود که با یک کادر دیگر بهتر نتیجه می گیرد. شاید به دلایلی محمد بنا نتوانست ادامه دهد و من دلیل آن را نمی دانم.

 

*بعد از کشتی گرفتن قصد فعالیت در مربیگری دارید؟

فعلا به مربیگری فکر نمی کنم. ابتدا مشغول تحصیل هستم و بعد تصمیم می گیرم.