دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

 

بزرگترین و قدیمی ترین ورزشگاه لرستان تختی خرم آباد وپیست تارتان این مجموعه در بی توجه ای قرار داشته و نیاز به توجه بیشتر است.

 مجموعه ورزشی تختی خرم آباد چندسالیست به همت اداره کل ورزش وجوانان باهمیاری دستگاههای مربوطه مورد بازسازی در چند قسمت همچون سالن سرپوشیده مسابقات ـ رنگ آمیزی سکوه های زمین چمن ـ سرویسهای بهداشتی.  و قسمتهایی از محوطه های مجموعه قرار گرفته  که جای تشکرو قدردانی دارد.

 

  اما اصلی ترین قسمت مربوط به زمین چمن ورزشگاه و تنها پیست تارتان آن است که بدجور توی ذوق میزند.

زمین چمن حتما درسریعترین زمان ممکن باید بهسازی و آماده مسابقات برای لیگ یک سال آینده و دیگر مسابقات کشوری شود.

 

پیست تارتان که حدود ۱۰سال است از بازسازی آن میگذرد نیاز به عظم جدی دارد. با استقبال و استفاده روزانه ورزشکاران در این پیست متاسفانه روکش اصلی آن کاملا ازبین رفته و موجب صدمات و خسارات جبران ناپذیری به ورزشکاران وارد خواهدکرد.

طی چندبار بازدید و قول و قرارها توسط مسئولین از مجموعه تختی هیچ اقدام چشمگیری صورت نگرفت و آخرین مورد آبان ماه 96 بود که آقای  بیرانوند نماینده خرم آباد در دیدار با بازیکنان خیبر و بازدید از مجموعه ورزشی تختی و قول مساعد برای رفع مشکلات و بهسازی پیست تارتان درچندماه آینده دادن ولی این قول هم مثل بقیه قولها به فراموشی سپرده شد.

انتظار میرود مسئولین و متولیان امر هرچه سریعتر وارد گود شوند و قبل از هرچیز پیست تارتان و چمن اصلی ورزشگاه رو بهسازی کنن تا شرمنده ورزشکاران کم توقع خرم آبادی و همچنین تیمهای میهمان که برای مسابقات وارد این ورزشگاه خواهندشد نشویم.

      رضا میرزایی

 

نوشتن دیدگاه

Back to Top