دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 

پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گروه‌های مختلفی جهت سهم خواهی از دل اصلاح‌طلبان لرستان بیرون آمده‌اند.

این اصلاح‌طلبان پس از سال‌ها دوری از مناصب اداری و اجرایی عزمشان را برای ورود به عرصه‌های مدیریتی و مشاوره‌ای استان جزم کرده‌اند. اصلاح‌طلبی در قاموس بعضی از این افراد فقط راهی برای رسیدن به پست یا رانت بوده و برخی از اصلاح‌طلبان لرستان اعتقاد چندانی به تفکر اصلاح‌طلبی ندارند شاید تنها به دنبال تصاحب مناصب قدرت در استان هستند. منیت و انحصارطلبی در میان برخی از سیاسیون استان موج میزند و همه گروه‌های اصلاح‌طلب خود را محق در انتصابات می‌دانند و در این راه حتی به تقابل با دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب روی می‌آورند.
اصلاح‌طلبان استان یک روز بر سر پست معاونت سیاسی استانداری جدل می‌کنند یک روز بر سر آموزش‌وپرورش، یک روز ...
امروز هم دعوا بر سر معاونت جهاد کشاورزی استان شروع‌شده، یک گروه طرفدار سید حمید شاهرخی! و گروهی دیگر طرفدار میرزایی! سالیزیون هم که همیشه گزینه‌ای روی میز دارند و همچنین غیرانتفاعی داران و شمالیون و ... و هر روزه شاهد بیانیه‌های پدرخوانده‌ها و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب و تحلیل‌های آن‌ها در سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی وابسته به آن‌ها هستیم که این تعقیب و گریزهای مجازی و صدور بیانیه‌های متعدد بی‌شک با هدف امتیاز گیری و سهم خواهی است.
 این افراد هر وقت هم کم می‌آورند و به بن‌بست می‌رسند یا استاندار را مقصر جلوه می‌دهند یا دیگر گروه‌های رقیب اصلاح‌طلب را مقصر می‌دانند یا برخی از نمایندگان شاخص استان را!
درحالی‌که بازوند استاندار می‌توانست با تدبیر گره‌گشای امور باشد اما متأسفانه استاندار این گره را کورتر کرده و در برخی از اوقات در انتصاب مدیران تسلیم فشارهای اصلاح‌طلبان شده و نیروهای ناکارآمد مدنظر آن‌ها را منصوب کرده و یا با سوءاستفاده از اختلاف اصلاح‌طلبان نیروهای مدنظر خود را که افرادی نه‌چندان توانمند و کارآمد هستند را در برخی از مدیریت‌های اجرایی استان گمارده!
بازوند استاندار از یک طرف نباید تسلیم فشارها و سهم خواهی‌های برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب برای تغییر مدیران استان شود و از سوی دیگر لازم است شایسته‌سالاری را در انتصاب مدیران مدنظر قرار دهد چرا که یکی از دلایل تأخیر در توسعه استان عدم استفاده از نیروهای کارآمد و توانمند است ولی اگر کار بر همین منوال پیش رود این فرصت بازهم از دست می‌رود و امیدی به اصلاح امور در آینده نزدیک نیست.
اصلاح‌طلبان و پدرخوانده‌های این جریان در استان بدانند که تا حالا نتوانسته‌اند نسخه شفابخشی برای بسیاری از دردها و مشکلات استان تجویز کنند و اکنون نیز این سهم‌خواهی‌ها و کشمکش‌ها جز ضرر و زیان برای مردم و توسعه استان هیچ فایده و سودی نداشته و نخواهد داشت.



محمدرضا گودرزی


 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top