دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه


 به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ،ورزش که در تمام کشورها یک ظرفیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است و تمام کشورها تمام سعی تلاش خود را بکار میگیرند و  با سرمایه گذاری کلان و ساخت و تکمیل و تجهیز مکانهای ورزشی و بهربرداری از این زیرساختها تا سرانه ورزش را بالا ببرند تا از این طریق بتوانند سرمایه های انسانی و اقصادی را جذب کنند و رو به همگانی کردن ورزش در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین پرورش و شکوفایی جوانان مستعد ورزش تا بتوانند در دنیا کسب افتخار کنند.
این در حالیست که در کشور ما نیز در قوانین مختلف بخصوص قانون اساسی که رکن اصلی قانون گذاریست در رشد و پرورش جامعه در همه زمینه ها اشاره داشته که ورزش نیز از ان مستثنا نیست.
متاسفانه ورزش الشتر اسیر یکسری مسائل حاشیه ای شده که همه ان مبتنی بر سوء مدیریت حاکم برانست مدیری که نه کارنامه ورزشی دارد و نه سابقه مدیریتی که بعد از سه ماه استخدام در دستگاه وزارت ورزش و جوانان به سمت مدیریت ورزش الشتر منصوب میشود که سالها در ورزش کشور ید بالایی دارد و ملی پوشانی مثل امیرحسین منظمی و بسیار ملی پوشانی که چه درگذشته و چه حال حاضر در رشته های مختلف برای ایران اسلامی افتخار افرینی میکنند.
تیم کشتی فرنگی بزرگسالان الشتر بعد از سالها حضور در عرصه کشتی لرستان برای اولین بار توانست مقام سوم تیمی استان و پنج سهمیه مسابقات opn کشور را کسب کند مقامی که میتواند هم ایجاد انگیزه کند که جوانان شهرستان رو به سمت ورزش بیایند و هم میتواند راهی نو باز شود برای پروش و معرفی قهرمانانی بنام در عرصه ملی و بین الملل که متاسفانه با مدیریت نا پخته و نا بلد اقای خدادای نه تنها هیچگونه تقدیر و حمایتی نشد بلکه عرصه و راه را بر این عزیزان تنگ کرده و با تاسف فراوان در خانه کشتی را بر این قهرمانان قلف کرده و ضعف مدیریت خودرا به گردن کشتی گیرها و رزمی کاران بندازد و به نوعی باج خواهی کند.
که تا زمانی ماهی یک میلیون صدهزارتومان به اداره ندهید هیچ کشتی گیری و رزمی کاری حق تمرین و مسابقه ندارد و درب سالنهای تمرین را بر روی انها قفل کرده و کشتی گیرها بجای اینکه روی تشک کشتی تمرین کنند پشت دروازه فوتبال رو چمن تمرین کردند.
ایا اینطور ورزش رشد میکند؟
ایا باعث فرار جوانی که تازه شروع به ورزش کرده با هزار امید و ارزو پا بمیدان ورزش گذاشته نمیشود؟
ایا نباید به حال فلاکت بار ورزش الشتر گریست؟
ایا این کربلای ورزش نیست؟
اینست مدیریت که بجز دلسردی و بی انگیز چیز دیگری دارد؟
در اخر چندتا سوال از مدیر کل هست که امیدوارم جواب این سوالات که سوال همه ورزشکاران الشتری را بدهد.   
ایا مدیرکل ورزش و جوانان استان جناب دکتر عزیزپور از مدیریت ورزش الشتر راضی هستند.
چه چیزی از ایشون دیدن که هنوز در راس مدیریت شهرستان هستند.
ایا مطالبات ورزشکاران الشتر که باید یکی از دغدغه های مدیریت ورزشی شهرستان و استان باشد برای دکتر عزیزپور اهمیت دارد یا نه؟
ایا پای درد دل ورزشکاران نشستند چه کمبودهای وجود دارند؟
ایا ورزشکاران از مدیریت ورزش شهرستان راضی هستند؟
ایا دکتر عزیزپور خبر دارند که افراد غیر مسئول در امر مدیریت ورزش الشتر تصمیم گیرنده هستند که خودرا وابسته به مدیرکل میدونند و ازین طریق اعمال نفوذ میکنند و باعث بدنامی شخص مدیر کل بین ورزشکاران شدند؟
ایا مدیرکل میدانند که مدیرشون در الشتر نحوه برخورد با ورزشکار و هیات های ورزشی را نمیدانند و ما بین هیات ها و مدیریت تعامل خوبی برقرار نیست که یک نمونه بارز انرا بیان کردیم.
ایا میدانند که مدیرشون با سفارشات افراد غیر مسئول که چسبیده به مدیر و مدیر بدون اجازه ان افراد اب هم نمیخورند با ورزشکار و هیاتها برخورد میکنند؟
ایا تا حالا محوطه مجموعه ورزشی الشتر را بازدید کردند؟
ایا چمن الشتر رو دیدن
پیست دور چمن را ملاحظه کردند چقدر اوضاع خوبی و به مراتب عالی داره (فقط خاکیه و همه نوع گیاه و جک و جونور توش زندگی میکنه)؟
از اوضاع استخر خبر دارند؟
ایا میدانند که کارمندان اداره الشتر که شغل پرسلنی شون خدمه است خیلی بیکارند و هیچ توجهی به مجموعه ندارند هر موقع بیان برن انگار هیچ مدیریتی وجود نداره؟
ایا صحت داره مدیریت اقای خدادادی بخاطر رابطه سببی است که مابین ایشون و اقای خدادادی وجود داره که نه سابقه ورزشی دارند و نه مدیریتی؟
و بسیار سوالهای دیگر که همگی فقط مدیریت ایشان را زیر سوال میبرد وجود دارد.
و باید دوباره گفت ورزش الشتر به کجا میرود.....؟!

یادداشت. علی روشندل

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top