آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

امروزه ورزش نه تنها بعنوان یک فعالیت بدنی یا قهرمانی بلکه بعنوان یک پدیده اجتماعی میتواند در خیلی ار عرصه ها فعالیت داشته باشد و باعث رشد و شکوفایی هرچه بهتر یه منطقه یا کشور شود.
پتانسیلی که در ورزش دیده میشود در خیلی از پدیدهای دیگر اجتماعی نیست که فوتبال در ان نقش بیشتری و گویاتری ایفا میکند و دارای بیشترین تماشاگر در جهان هست.
فوتبال امروزه در خیلی از زمینه های نه تنها ورزشی و قهرمانی بلکه صنعتی ، فرهنگی،اقتصادی و حتی سیاسی نقش بسزایی ایفاء میکند.برای مثال میتوان به باشگاهای بزرگ جهان اشاره کرد که چگونه در رشد و پیشرفت کشور خود کمک کرده اند بطوری که وقتی نام برخی کشورها را میبری ورزش و فوتبال ان کشور به ذهن متبادر و شناخته میشوند.
حال این فرصت و پناسیل برای استان ما ایجاد شده است که بتوانیم استان لرستان و ظرفیت ها فرهنگی و طبیعی و...هرچه بهتر به کشور و حتی بین الملل معرفی کنیم و از این طریق میتوان جلب توریست و سرمایه کنیم.
 نباید به فوتبال و ورزش و تیم خیبر فقط بعنوان یک تیم فوتبال که در عرصه فوتبال فعالیت میکند نگاه کرد بلکه باید دید مسئولین استان را وسیعتر از ان باز کرد تا بتوان راحتر به خیبر کمک کرد.
امروز خیبر یک پتانسیل است یک فرصت برای شکوفایی استان لرستان برای شناساندن هرچه بهتر لرستان برای جذب سرمایه های خارج استان برای مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی رشد خیبر یعنی رشد و تعالی ورزش استان و شکوفا شدن پتانسیل ورزشی و جوانان استان و بسیار موارد دیگر که میتوان به سود استان باشد.
پس کارشناسان امر و مسئولین استان باید پای کار بیایند و چاره اندیشی کنند و برای کمک به خیبر دست همت دهند.
راهکار ارائه دهند که اولا خیبر را در لیگ یک حفظ کنند و مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم و عوامل انرا بپردازند تا با انگیزه بیشتری تلاش کنند و نتایج بهتری کسب کنند و با گرفتن بازیکنان خوب نقاط ضعف تیم برطرف شود و قدرتمندتر لیگ را ادامه دهند و سپس راهکارهای سعود و پیشرفت انرا ارائه دهند و در تحقق ان تمام همت و تلاش خود را بکار برند تا این برند ورزشی لرستان به سر حد مقصود برسد چون پیشرفت خیبر لرستان یعنی پیشرفت ورزش لرستان.


یادداشت   ستار حسنی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top