دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 فرقه گرایی روح دین را آزرده اما هر فرقه ای در برابراستقامت شیعه محو شدنیست پیامبراسلام فرمود فرقه های دینی همه بجز یکی نابود میشوند وعلی (ع) میفرمایند بجزشیعه که پیروان راستین ما هستند همه فرقه های دینی نابود میشوند . این مقدمه کوتاه را مرقوم داشتم تا به سراغ فرقه ضاله و گمراه بهائیت بروم  و با نگاهی گذرا به تعدادی از نگرشهای کفرآمیز ومردم فریب این دین قلابی  بپردازم و  بدانیم که فرقه بهائیت از دین اسلام  بی بهایند و ازخدا فاصله دارند. 

فرقه کافر بهائیت خاتمیت پیامبراسلام را رد میکند و بهاء را آخرین پیامبرمیدانند نه حضرت محمد(ص) را درصورتیکه در آیه های مختلف از جمله سوره احزاب  که نص صریح قرآن است حضرت محمد (ص) را آخرین پیامبرو آخرین فرستاده خدا اعلام نموده . 

بد نیست یاد آوری کنیم که درفرقه بهائیت نمازجماعت باطل است : ازدواج با محارم آزاد است : وجود مقدس امام زمان(عج) توسط میرزا حسین علی بهاء انکار شده : مرقد بهاءالله در فلسطین اشغالی  قبله بهائیان است و به سمت آن نمازمیخوانند: درمسلک فاسد بهائیت روزه 19 روزآخرسال است که قبل ازعید نوروزشروع میشود و با عید نوروزتمام میشود: بهاء میگویدهرکس خانه ای را آتش بزند باید او را درهمان آتش سوزاند: حج فقط برمردان واجب است وحج درخانه ای صورت میپذیرد که بهاءالله در آن اقامت داشته مجازات زنا پرداخت 9 مثقال طلا به بیت المال است . 

نمازآیات واجب نیست : عید فطرهمان عید نوروز است: همه چیزنجس است غیرازآنچه الله اطهر بر آن خوانده شود: بهائیان کشته شدن امام حسین را کاری بسیار خوب و حسنه میدانند و به شکرانه کشته شدن امام حسین عاشورا روزه شکرمیگیرند،،، این تعدادی از فتواهای من درآوردی و قوانین وآئین فرقه نا مقدس بهائیت است. 

همه مراجع شیعه متفق القول معتقدند که بهائیت یک فرقه و بدعت دینی است که این فرقه ضاله و گمراه کننده است و با عنایت به اینکه هرآئینی که خدا را رد کند یا برای خدا شریک قایل شود یا خاتمیت پیامبراسلام را که آخرین پیامبراست انکارکند کافراست وطبق احکام شرع مقدس اسلام،کافرنجس میباشد بنابراین،فرقه منحرف وبدعت گذار بهائیت نجس است وهمه مراجع و فقهای دین اسلام در این خصوص اتفاق نظردارند وحشر و نشربا بهائیان ازنظر مراجع دینی عملی غیرشرعی است و حتی معامله با آنها و زندگی با آنها و معاشرت و ازدواج با آنها را به دلیل کافر بودن و نجس بودنشان خلاف شرع اعلام نمودند. 

بجزمراجع شیعه، تعدادی ازعلمای اهل سنت از جمله شیخ عبداللطیف مفتی مصر، شیخ عبدالحمید سلیم رییس مرکز پژوهش دانشگاه الازهرمصر، جناب عبدالله بخاری  مفتی اعظم هند بهائیان را کافرمیخوانند. 

امام خمینی در14/9/1330 در بین تجارقم اعلام کردند که صهیونیسم از آستین بهائیت بیرون آمده و به نام بهاء به دین و مملکت ضربه میزنند.هردم ازاین باغ بری میرسد: چند روز پیش درجرایدو اصحاب رسانه، خبری تعجب برانگیز ومحیرالعقول منتشرشد مبنی برمجالست و دوستی مفتضحانه خانم فائزه هاشمی با تعدادی از زنان و مردان فرقه بهائیت بر آن شدم بعنوان یک مسلمان انقلابی وصد البته اصلاح طلب مطیع دین وانقلاب وعامل به شرع  درخصوص این نشست نه چندان دلچسب عقده دل وا کنم و به خانم فائزه هاشمی مطالبی دال بر تذکر، انتقاد ونهی ازمنکربه عرض برسانم .

خانم هاشمی بدانید که سیاست ما همان سیاست رسول الله و ائمه است و دین ما همان دین آنهاست شما در دامان کسی تربیت یافتید که از پرچمداران مبارزه با بهائیت بوده است. اگرمسلمان هستید که حرمت و رعایت احکام شرع برشما واجب است، اگرمقلد هرکدام ازمراجع هستید بدانید که طبق فتوای همه مراجع ،همنشینی با بهائیان اشکال شرعی دارد. 

شما نمیتوانید به بهانه دموکراسی ومردم سالاری وبازی های سیاسی، خلاف شرع قدم بردارید ومردم را به گمراهی هدایت کنید، نمیتوانید به بهانه اینکه دم ازاصلاحات میزنید هرکاری را انجام دهید. نباید دیگران را دچار تردید و تشویش سیاسی و دینی کنید. شما اصلاح طلبید یا کافر؟ آیا شنیده اید هرکه با بدان نشیند بدنام گردد؟ اصلاحات واقعی دل در گرو دین دارد،اصلاحات واقعی برای حفظ دین و تداوم شعایردین خون داده وهزینه داده، فائزه خانم بدانید که انقلاب را با بهاء خون به دست آوردیم آنرا به فرقه بهاء نمیدهیم، نباید با فیگور نوعدوستی و ژست مردم داری و شعارمردم سالاری  پیکره دین را با مخاطره مواجه ساخت. حکومت ما حکومت دینی است اگرشما براین باورنیستید، نباشید (صلاح آبروی خویش خود دانید !) ما نمیگذاریم کسی به نام اصلاحات یا انحراف ازاصلاحات یا تعبیرغلط و مصادره به مطلوب کردن مرام اصلاحات بر پیکره دین ضربه بزند که هم آبروی اصلاحات را خدشه دار کند هم باعث تضعیف دین وتخریب چهره حقیقی انقلاب شود.

امیر ناصر غلامرضایی فعال اصلاح طلب لرستان

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top