آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه


 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،خیبر در هفته سی و دوم لیگ یک باز هم یقه یکی دیگر از تیم های مدعی را گرفت . این تیم دوست داشتنی و البته استثنایی در لیگ یک ، این هفته در بازی زیبا و روان توانست تیم پر مهره مس کرمان را با اقتدار کامل 2 بر 0 شکست دهد. جالب اینجاست که اگر دقت کرده باشیم این تیم 8 امتیاز مقابل تیم های اول تا چهارم کسب کرده است . آنها در نیم فصل دوم ماشین سازی تبریز و مس کرمان را بردند و مقابل پیکان و خونه به خونه مساوی کردند.
اگر علت این مسئله را بخواهیم بررسی کنیم متوجه می شویم که خیبر به دلیل انگیزه بالا مقابل این تیم ها نتیجه گرفته ولی مقابل تیم های پایین تر نتایج در خوری نگرفته است . تنها علت برخی نتایج ضعیف خیبر مشکلات مالی این تیم است جایی که مثلا حتی پس از برد خارج از خانه این تیم مقابل مس رفسنجان بازیکنان این تیم حتی ریالی پاداش نگرفتند.
بازیکنان این تیم حدود 4 ماه است حقوق اندک خود را دریافت نکرده اند حقوقی که در مقابل قراردادهای چند صد ملیونی تیم هایی مثل همین مس کرمان بسیار ناچیز است و کل حقوق بازیکنان این تیم برابری می کند با قرارداد یک بازیکن مس کرمان .
وقت آن رسیده تا مسئولین فکری به حال این تیم ریشه دار کنند و حداقل حقوق بازیکنان این تیم را تامین کنند تا این بازیکنان زحمتکش و کم ادعا انگیزه خود را برای ادامه لیگ از دست ندهند . و این ظلم است در حق بازیکنان این تیم که به آنها توجه نشود .
و چه بسا اگر پولی هر چند اندک به این تیم تزریق می شد الان این تیم جزو مدعیان بود و البته آنها بر این حقیقت صحه گذاشتند پول و اسم تضمین کننده موفقیت نیست و با کار و تلاش و تعصب و دلسوزی هم می توان موفق بود .

سیامک کوهگرزاده افلاک ورزشی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top