دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: فضای انتخابات باید سالم نگه داشته باشد و کاندیدها و طرفداران آنها سعی کنند از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

 به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ،حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت:رای مردم اساسی‌ترین مبنای تشکیل نظام اسلامی است و باید گفت تداوم نظام اسلامی با رای مردم و حضور مردم در صحنه است.

وی با اشاره به اینکه هر انتخاباتی که ما در طول این 37 سال گذشته برگزار کرده‌ایم آثار و برکات فراوانی به دنبال داشته است، عنوان کرد: یکی از اثرات انتخابات این است که خون تازه‌ای در کالبد نظام اسلامی می‌جوشد و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام می‌زند.

میرعمادی تصریح کرد: هر گاه مردم در انتخابات شرکت کردند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند و این بار 7 اسفند بار دیگر مردم به صحنه خواهند آمد و دشمنان نظام را مایوس می‌کنند.

وی خطاب به مردم لرستان گفت: مردم باید با مطالعه تلاش کنند که فرد اصلح را انتخاب کنند و بهترین معیار سخن امام راحل و مقام معظم رهبری برای فرد اصلح است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: میزان ایمان و تعهد و تعهدات افراد به اسلام را باید سنجید و مردم ببینند این شخص چقدر ایمان به خدا دارد و چه میزان به قوانین اسلامی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: باید افرادی را انتخاب کنند که بدانند اعتقاد این شخص به ولایت فقیه و نظام چه میزان است و چقدر انسانی شجاع و نترس است و میزان ایستادگی وی در برابر زر و زور چه میزان است.

میرعمادی خطاب به کاندیدای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در آغاز ایام فاطمیه پرچم عزا را در ستادهای انتخابات خود نصب کنند و در این ایام مراقب باشند که شان و منزلت فاطمه زهرا (س) حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه باید کاندیدا وحدت و امنیت شهر را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای یک تکلیف الهی است. از این رو باید مردم در 7 اسفند همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای مشت محکمی را به دهان یاوه‌گویان بزند.

میرعمادی با اشاره به اینکه امام راحل فرمود مانند مدرسان انتخاب کنید، گفت:‌ کسانی که زندگی پاکی دارند و آلوده نیستند و از اقشار دلسوز مردم و طبقه مستضعف هستند باید انتخاب شوند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: فضای انتخابات باید سالم نگه داشته باشد و کاندیدها و طرفداران آنها سعی کنند از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

میرعمادی در ادامه به اول اسفند سالروز حمله جنگنده رژیم بعثی عراق به هواپیمای ایرانی و شهادت 40 تن از هموطنان ما اشاره کرد و گفت: در این حمله حجت‌الاسلام شیخ فضل‌الله محلاتی نیز به شهادت رسید و این روز به نام روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: روحانیت در طول دوران تشیع همواره با استکبار و استعمار مبارزه کرده و در دفاع مقدس در سطح کشور 3 هزار و 417 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند که بر اساس آمار جمعیتی روحانیت 15 و نیم درصد روحانیت در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد 60 نفر روحانی مختص به استان لرستان است.

میرعمادی ایام فاطمیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: برای پی بردن به جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) کفایت می‌کند که به سوره کوثر آیه مودت، و ... نگاه کنیم که در شان آن حضرت نازل شده است.

وی افزود: فاطمه زهرا آنچنان مقامی را برخوردار است که ملاک و رضای خدا شده است. از این رو باید ایام عزاداری فاطمه زهرا به خوبی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:‌ گاهی مطالبی از بنده در تائید یا علیه فردی از کاندیدا نقد می‌شود که این حقیقت ندارد و بنده تاکنون به صورت مصداقی وارد نشده‌ام اما به عنوان مشاور امین در خدمت همه کاندیداها هستم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

+1 #2 مسعود 1394-12-02 21:21
بسیار خوب وعالی بود
نقل قول کردن
0 #1 مسعود 1394-12-02 21:21
بسیار خوب وعالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top