دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 به نام خداوند جان و خرد

 

 حضور محترم رهبر معظم انقلاب حفظه الله

 

ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیس

 

 ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 

 ریاست محترم صدا و سیما

 

 ریاست محترم قوه قضائیه 

 

 ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور 

 

 ریاست محترم دیوان محاسبات 

 

 ملت شریف ایران 

 

 نمایندگان انجمن های تخصصی مرتبط

 

 اعضای محترم مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران 

 

 مقدمه

 

 تنها راه نجات کشور فقط در راه اندازی و تاسیس سه صندوق ملی است که پیشنهاد آن را قبلا مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران www.ivico.co به عرض مقام معظم رهبری حفظه الله و روسای سه قوه و...رسانده ، که هر کدام مزیت های خاص خود را دارد ، استحضار دارید ، بعد از انقلاب اسلامی ایران برای رشد و توسعه اقتصاد و صنعت در کشور ده ها روش و طرح از جمله ایجاد و تصویب مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس مصوب شد و این مهم تا کنون به حدود نود منطقه در کشور رسیده آیا اتفاق خاصی افتاده است پس این سه صندوق مردمی را هم امتحان کنید تضمین از طرف مجمع اندیشکده ها بسم الله 

صندوق ملی نفت ، گاز و انرژی مردمی با حمایت دولت و جذب نقدینگی در کشور ، که مکمل مصوبه پتروپالایشگاه ها در مجلس سال 1398 خواهد بود.

 

 صندوق مبارزه با فقر ، فساد و تبعیضبدون یک ریال کمک از دولت به شرح خلاصه زیر

صندوق آموزش و کسب و کار مجازی که با حمایت دولت و نخبگان و شرکتهای دانش بنیان ، با جذب نقدینگی عمل خواهد کرد 

سلام علیکم 

احترام به استحضار می رساند از آنجا که دولت مردمی و ایران قوی بدنبال جراحی عمیق در اقتصاد و ساختار وزارتخانه ها و ....می باشد ، لذا برای عملیاتی نمودن هر چه زودتر این مهم و کمک مردمی که بارها ریاست محترم جمهور فرمودند ، قبلا مجمع اندیشکده ها پیشنهاد داده بود که با هدایت رهبری و عزم ملی قوای سه گانه انقلاب فرهنگی و اقتصادی را کلید بزنند ، لکن گویا موانعی وجود دارد از جمله تعارض منافع و انواع مافیاهایی که در کشور بخصوص پس از انقلاب شکل گرفته و سازماندهی شده است ، که برای نمونه مافیای خودرو یکی از آنها ست وتا کنون هیچ دولتی و رئیس جمهوری قادر به حل آن نه تنها نشده بلکه ، همچنان با سرعت تمام در بازار غیر رقابتی خودرو در ایران به تنهایی می تازد و...

 پیشنهاد تاسیس صندوق مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض

وزیر محترم اقتصاد دکتر خاندوزی خطاب به نمایندگان مجلس مورخ 23/9/1400 : برخی شرکتهای دولتی برای اینکه مالیات کمتری بدهند سود خود را کمتر اعلام می کنند ، 148 شرکت دولتی در سال 1399 زیان ده بودند ، فقط 159 شرکت دولتی سود ده داریم ، 93 درصد سود و مالیات شرکتهای دولتی در ده شرکت است و...

ریاست محترم مجلس هم در تاریخ 24/9/1400 فرمودند 

از چه شخصی سئوال کنیم که چرا مصوبات مورد اشاره سازمان برنامه و بودجه ، مجلس ، کمیسیون اجرا نمی شود؟؟

337 شرکت دولتی وجود دارد که سی شرکت آن باید تعطیل شود و یا به واحدهای اداری تبدیل شوند .

باید با دولت توافق کنیم که در سال 1401 شرکتها تعیین تکلیف شوند ، همچنین در باره تعیین تکلیف شرکتهایی که در سه سال گذشته زیان ده بودند توافق کنیم که برای سال آینده بودجه ای نداشته باشند و مسیر انحلال یا اصلاح خود را طی کنند ، نزدیک به پنجاه درصد بدهی شرکتها در بدهی های معوقه برای شرکت ملی نفت است که تاثیر جدی بر بانک ها می گذارد و....

سئوال مجمع اندیشکده ها

*بعد از گذشت ده ها سال از انقلاب یکباره در سال 1400 شرکتهای دولتی زیان ده از 148 شرکت به 69 شرکت در سال 1400 رسیده ، این نشان می دهد زمانی که نظارت و کنترل دقیق و شفاف صورت گیرد حساب سازی ها به حد اقل می رسد و...

در ضمن 134 هزار میلیارد تومان شرکتهای اصلی دولتی در یکسال گذشته سرمایه گذاری کرده اند ؟؟؟ سئوال این است بر سر سفره های مردم چه تغییری صورت گرفت

ریاست محترم قوه قضائیه برای این همه پنهان کاری و خسارت به کشور و ترک فعل به وجود آمده ، به عنوان مدعی العموم ورود و حق الناس را مطالبه کند و.

 با توجه به اینکه حکمرانی و مدیریت در هر کشوری آنهم در قرن بیست و یکم میلادی یک علم بسیار پیچیده و حرفه ای بوده ، هست و خواهد بود اولین کاری که ریاست جمهوری می تواند انجام دهد ، و هیچگونه هزینه ای ندارد ، فقط حد اقل برای شروع دو سه نفر را به عنوان مشاوران ویژه رباست جمهوری در مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض منصوب کند و رونوشت آن به کلیه روسای قوای سه گانه و وزرا و....ارسال گردد ، بهتر است احکام مورد نظر به تایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز برسد .

فعالیت این مشاوران از همان ساعتی که حکم ابلاغ می شود شروع خواهد شد ، در اینرابطه مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران www.ivico.co کلیه امکانات بالقوه و بالفعل و تجربیات ده ها سال خود را ( هزاران کارشناس و صدها کنسرسیوم در رشته های مختلف دانشگاهی ، صنعتی و....) به کار خواهد گرفت جهت تحقق حرفه ای هر چه سریعتر این طرح ملی .

در متن حکم تحقیق و تفحص جهادی و انقلابی از کلیه دستگاه های دولتی ( شامل وزارتخانه ها ، شرکتها ، موسسات و....) ، قید خواهد شد .

 نحوه تامین منابع مالی صندوق

از محل افزایش بهره وری ، مدیریت مولد سالار و سود آور و کاهش انواع فسادها ، که پس از کشف و تشکیل دادگاه فوری خارج از نوبت به حساب صندوق واریز خواهد شد .

هزینه های جاری از جمله حقوق مجریان این طرح از محل منابع واریزی به صندوق برداشت و پرداخت خواهد شد .

هیئت امناء صندوق

کلیه نمایندگان روسای قوای سه گانه ( مجریه ، مقننه ، قضائیه ) ، نمایندگان روسای نیروهای مسلح ، صدا و سیما ، نمایندگان انجمن های تخصصی مرتبط به تفکیک هر وزارتخانه و تخصص ، نمایندگان مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران ، سایر نمایندگان قانونی .

*در پایان یاد آوری می گردد پیش بینی تاسیس و راه اندازی صندوقهای استانی در لایحه بودجه 1401 با توجه به اینکه اکثر منابع آن از محل فروش اموال و املاک دولتی در هر استان می باشد به عبارتی 66 هزار میلیارد تومان بودجه برای صندوق های استانی در کشور در نظر گرفته شده ، که پانزده میلیارد تومان آت از محل فروش اموال و دارایی های دولتی است ، که پاسخگوی تولید ثروت در میان مدت و حتی دراز مدت نمی تواند باشد ، چونکه سریعا تمام و ثبات نخواهد داشت ، ضمنا نام صندوق ها آنطور که بیان شده  قرار است به نام صندوق های پیشرفت و عدالت نام گذاری شود ، که تشابه اسمی با حزب طرفداران آقای دکتر قالیباف رئیس مجلس دارد ، پیشنهاد می شود هر صندوق به نام هر استان باشد مثلا  صندوق مردمی استان تهران و..

 در ضمن فعال نمودن پتروپالایشگاه های پیشرفته و های تک ، جهت تولید محصولات هزاران برابر ارزش افزوده از نفت و گاز خام و حمایت از آنها از طریق ایجاد صندوق ملی نفت و گاز انرژی مردمی تنها راه نجات کشور و تولید ثروت پایدار برای ایرانیان ، جهت برچیدن فقر ، فساد و تبعیض و چهارده یارانه است و لا غیر .

1400 به بعد حکمرانی  فقط بر پایه اندیشکده محور حرفه ای مردمی

جهانگیر داودی

مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران  www.ivico.co 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top