آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 888

 

خیبر که از نتایج این چند هفته خود سر از پا نمی‌شناسد و همانند قناری شرور اما خوش آواز مستانه و از سر مستی میخواند سرود زیبای بردن را …

 

تیم فوتبال خیبر در تداوم مسابقات سه امتیازی خود در لیگ یک و همچنین در جام حذفی اینچنین به نظر میرسد که شیری در حال به بلوغ و بزرگ شدن است و برای هر حریفی غرش میکند .

خیبر با استراتژی یکنواخت خود که میل به ضدحملات دارد تا این دوره از مسابقات خود را با پیاله‌های پر و پیمون و سربلند بیرون آمده و نگاه قهرمانه‌ای به آینده دارد .

گرچه قبل از اخراج شدن بازیکن صنعت نفت در نیمه اول ، روند چیرگی این تیم آبادانی بود که میدان‌داری زمین و آسمان را در دستان خود داشت اما در ابتدای نیمه دوم خیبر با زدن تک گل این دیدار رسمی به لطف عدم رعایت اصول دفاع و غفلت از مهاجم خیبر ، نفس صنعت نفت را گرفت .

با این وجود تیم آبادانی حملاتی را بر خیبر متحمل ساخت اما با بی‌دقتی و کمی تمرکز بازیکنان تک موقعیت‌ها را از دست داد و ناکام از خانه میزبان روانه دیار خود گشت .

نکته کلیدی این دیدار از دست دادن پنالتی توسط آقای آرش افشین بازیکن بسیار تأثیرگذار این چند هفته خیبر در نیمه نبود بلکه آگاهی تیم صنعت از شکل و نحوه اجرایی فوتبال خیبر بود که دو بازیکن کلیدی و سرنوشت ساز خیبر را کنترل و از فوتبال خارج کرده بود .

کاری که فقط از یک تیم لیگ برتری بر می‌آید با وجود داشتن مربی اعتباردار و با دانش‌ و کاربلد خود …

این نکته زنگ هشداری میباشد برای خیبر که در کار تولید خود تک محصول میباشد و راه‌کاری برای چگونگی تقابل دیگر حریفان با خیبر میباشد .

خیبر با این برد بسیار شیرین به مراتب از لحاظ بار ذهنی نسبت به قبل غنی‌تر شده و با چهره و مدعی کردن خود برای حریفان ، ناخواسته باعث وجود نیرویی بر آنان شده که این فشار برای هر تیمی یک امتیاز در روند راحتی ادامه کار محسوب می‌شود گرچه خیبر میبایست در بُعد تاکتیکی خود را تقویت کند و به صرف داشتن دو یا سه بازیکن ارزشمند و احتمال ایجاد حباب با این روند ممکن است ، کار ساده‌ای نخواهد داشت و این قید و صرف زمان بی بازگشت است که اجازه تک فرصت‌های مکرر را دوباره نخواهد داد …

با تشکر 

تحلیل و گردآوری شده 

توسط کارآموز فوتبال

وحید جمالی‌ کیا

نوشتن دیدگاه

Back to Top