دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

 

عضو شورای شهر خرم آبادگقت:نبود طرح و برنامه حلقه مفقوده شورای شهر خرم آباد بوده ومدیران فربه و ناکار آمد ستادی پاشنه آشیل مدیریت شهری در خرم آباداست .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک نیوزعلی محمد صالحی نماینده لرستان درشورای عالی استانهادر صحن علنی شورای شهر خرم آباد گفت:متاسفانه این روزها اختلاف سلیقه بین اعضای شورای شهر و بحث اقلیت و اکثریت تاثیر بسیار منفی و نامطلوبی در بین مردم گذشته و نیاز شورا در این شرایط خاص همدلی و وحدت بوده زیرا سعادت و بهروزی شهر در همدلی اعضا خواهدبود.

 سعادت شهر ما در گرو اتحاذ و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر بر پایه اعتماد و اعتقاد مردم به انتخاب اصلح خود برای توسعه و پیشرفت شهرمان است .ای کاش تمام حرف ها ،حدیث ها و مخالفت ها پشت درب های مردمی ترین و دمکراتیک ترین پارلمان شهری به پایان برسد .  

عضو شورای عالی استانها افزود:شورا فقط و فقط جهت خدمت به شهر و شهروندان و تلاش مجدانه به همشریان ازیکدیگر گوی خدمت و سبقت را ربوده است نه بر سر سلیقه ها و مشکلات و اغراض نفسانی اعضاءمحترم شورا ،امور شهر قربانی مصالح اکثریت و اقلیت گردد .

 

 

صالحی افرود:ما دست دوستی دادیم که دست دشمنی را رد کنیم آما متاسفانه از بدو تشکلیل هیت رئیسه سال دوم شورای شهر اکثریت و اقلیت در شکل دشمنی آشکار چهره جدید خود را با کینه و نفرت رخ پنهان خودرا هویداکرداست .

وی افزود :اوج کینه توزی در تشکیل کمیسیون های پنج گانه شورای اسلامی شهر آنجا نمایان شد که اکثریت حق اقلیت را در کمیسیون  های که موتور محرکه ونبض تپنده شهرو شهرداری در تولید محتوی و اندیشه برای صحن علنی شورا است را نادیده گرفته ،بطوریکه سهم اقلیت در هر کمیسیون تنها و تنها یک نفر است .

وظیفه  اعضای شورای شهر نظارت و تلاش برای حفظ منافع عموم است نه حفظ منافع شخصی ،شورای که از نظارت عالیه به  اجراء درون برسد یقینامنافع عمومی را فدای منافع فردی و گروهی می کند .

وی افزود :هدف ما شایسته سالاری و شکوفایی  استعداد های نهفته پرسنل جوان ،متخصص ،مومن و متعهد و بکار گیری تجربه بزرگان شهرمان ،اما متاسفانه عشق، امید ، جوانی و هنر عجبا هیچ نمی ارزد که بی سیم وزرند؟ 

  عضو شورای شهر خرم آباد تصریح کرد :پستها و مدیریت های شهر بیشتر فامیلی ،دوستی و سفارشی شده است و عده ی نا کار آمد ،کار بدست شده اند و کار آمدها در هجمه لجاجت و کینه توزی مغضوب علیهم شده اند .

نیرو های ستادی کم بازده بر پرسنل خدوم صفی ارجحیت داده شدند و به تعبیر دیگر کسانی که پشت نیرو های بیکار نشسته و جدول حل می کنند و برافرادی که جدول تمیز کی کنند ارجح ترهستند .  

و پیکره فربه و نا کار آمد ستادی را بیش از پیش فربه تر نکنیم و حقوق ،اضافه کاری ،و پاداش های روز افزون به نیروهای ستادی می دهیم و نیروهای خدوم و پر تلاش صف را به فراموشی سپرده ایم .

و از اعضای شورای شهر می خواهم به خاطر رضای خداوند و حرمت اعتماد مردم نجیب شهرمان کینه ها و نامهربانی ها را کنار گذاشته و یک صدا ودست در دست هم شهرمان را به سمت افقی روشت فریاد برنیم .

 

 ♦️دربحث انتخاب مدیدان زیر مجموعه شهری یکسری نیروی نا کار آمد وضعیف در راس و هرم این‌مجموعه باعث اختلال در توسعه و آبادانی مدیریت شهری مرکز استان شده است.

♦️وامیدواریم با برکناری نیروهای نا کار آمدو مدیران تنبل شهر خرم آباد ازسیر قهقهرایی و نزول به سیر صعودی رهنمود شود.

 

♦️وی افزود: متاسفانه با گذشت بیش از یک سال و چند ماه شورای شهر خرم آباد طرح خاصی را تاکنون برای توسعه مدیریت شهری نداشته و این متاسفانه در نوع خود کم نظیر بوده است.

 

♦️وی افزود: هر بار برای گزارش حضور مثبت خود به عنوان یکی از پر کارترین اعضای شورای عالی استانها ارایه کنم متاسفانه با ریشخندو بی مهری دوستان‌ مواجه شدم و تاسف خوردم ‌که برای بهبود وضعیت مدیریت شهری و قطار در حال حرکت توسعه خرم آباد گوی اراده ی ونود نداردولی با توجه به تعهدی که به موکلان خود دارم ب ای پیشرفت و توسعه شهرم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم شد.

 

♦️ومتاسفانه یکی از مهمترین مشکلات شهرداری های کشور درآمد پایدار است که در شورای عالی استانها با جلسات متعدددر صدد در آمد پایدار خواهیم بود.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

Back to Top