دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

در دوره دهم مجلس شورای اسلامی با تلاش های نماینده جوان وتحصیل کرده الیگودرز شاهد زدون غبار محرومیت در این شهر کهن وتاریخی خواهیم بود .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ،امروزه یکی از راهکارهای توسعه، داشتن مدیران و مسئولانی باهوش و باتلاش مدبرانه است.

سالهاست لرستان از داشتن این چنین مدیرانی رنج می برد و درد آن سالها زخمش بر پیکره استان احساس خواهد شد.

ولی اقدامات هوشمندانه و متعهدانه یکی از نمایندگان_لرستان در دوره دهم بارقه های امید را نه تنها در دل مردم شهرستان الیگودرز بلکه استان لرستان روشن ساخته است.

رایزنی ولابی گری با مطالعه دقیق و داشتن مدون و با نقشه راه، همواره باعث موفقیت تلاشگران این مسیر است.

لذا دارا بودن لابی گری قوی و مستمر با مسوولان و سایر نمایندگان بخوبی می تواند نماینده را در تحقق اهداف  و برنامه های خود یاری دهد.

امروز بخوبی شاهد هستیم #دکتر_محمد_خدابخشی_نماینده با درایت و فعال الیگودرز در مجلس شورای اسلامی یکی از موفق ترین نمایندگان مجلس دهم است.

و می توان گفت در مدت 18ماهه بخوبی درتوسعه_الیگودرز نقش ایفا کرده و با مدیریت فراکسیون های مهم و تاثیر گذار غالب وزرا و مسولان ارشد کشوری با دست پر وارد استان نموده و در حاشیه دیدار الیگودرز شهرستان های دیگر را نیز منتفع نموده است.

رایزنی_مستمر، فعال،ویا و هوشمندانه این نماینده دلسوز زبانزد مسولان ارشد کشوری است.

همچنین دارا بودن شاخصه جوانی ویژگی دیگر این نماینده پرتلاش است و یکی ازپتانسیل های ارزشمند استان های زاگرس شین خواهد بود.

کریم داودی نژاد

نوشتن دیدگاه

Back to Top