دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 هرمز شرفی بازیکن خوش تکنیک وخوب فوتبال لرستان در دهه 70و80 در بیمارستان شهید رحیمی امروز ظهر در اثر ضایع تومر مغزی در 43سالگی در گذشت .

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی در اوایل دهه 70بازیکنی با فیزیک مناسب وقدرت شوتزنی خیره کننده در تمرینات تیم نوجوانان لرستان چشم های نورالله دلیری مربی دهه 70فوتبال پایه لرستان را خیره کرد.

آن بازیکن خوش تکنیک وجویای نام هرمز شرفی نام داشت که با تمرینات منظم به سرعت خود را در سطح اول فوتبال لرستان مطرح کرد وسالیان سال با درخشش در میانه میدان فجر 57خرم آباد جولان داد.

در آن سال ها حمید استیلی بازیکن تیم ملی وبهمن کرج که در دو بازی در برابر هرمز شرفی مغلوب تکنیک وقدرت شرفی شده بود در آن دوران در تعریف از شرفی گفت:هافبک شماره 7شما من را به یاد جوانی خودم انداخت واین بازیکن می تواند سالها پیراهن تیم ملی را برتن کند.

آما شرفی علیرغم سطح بالای فنی به انچه استحقاق آن را داشت نرسید وعدم توجه به بازیکنان استان های محروم البته برخی حواشی باعث شد که این بایکن شایسته به حق واقعی خود در فوتبال نرسدوخیلی زود با دنیای قهرمانی در ورزش خداحافظی کند .

 هرمز شرفی بازیکن شماره7 و هافبک ارزنده وشوتزن اسبق تیم ملی فوتبال امید ایران و تیمهای فجر تهران, خیبر خرم آباد, فجر 57, مهمات سازی تهران, صنایع دفاع درود, پارسیلون لرستان, عقاب پشت بازار و. . . که در چند ماه گذشته در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد در بستر بیماری  بودو با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده بود با تشدید بیماری  امروز ظهر به دلیل عرضه مغزی در سن 43سالگی دار فانی را وداع گفته واز این دنیا رفت  .هیات تحریریه پایگاه خبری افلاک ورزشی این مصیبت بزرگ را به خانواده شرفی وجامعه ورزش تسلیت می گوییم .

وی در تاریخ دوازهم آذرماه بخاطر پارگی تحال دچارعفونت معده شده بود به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد انتقال یافت و پس از وخیم تر شدن وضع جسمی بیمار توسط پزشک معالج دکتر احمدی راهی آزمایشگاه و سی تی اسکن شد که پس از اطلاع از جواب آزمایشها,توده ای در سر بیمار مشاهده شد پیامدهایی همچون تشنج و کما را برای هرمز شرفی بهمراه داشت و مدت مدیدی عملهای گوناگونی روی او انجام گرفته و  تحت مراقبت ویژه در بیمارستان شهید رحیمی بود .  

 

گزارش محمود داودی نژاد وسیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #1 امیر 1395-06-14 22:42
اسطوره تکرارنشدنی فوتبال لرستان روحت شاد وامیدوارم خداوند منان به خانواده ایشمنان صبر عطا بفرماید :cry: :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top