آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،خیبر خرم آباد امسال در اولین سال حضور در لیگ دسته اول پس از وقفه 12ساله با حمایت هاوبرنامه ریزی حیدر بهاروند بنیانگذار باشگاه خیبر وعضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اعضای هیات مدیره باشگاه خیبر ،ولی خسروی ،سید مسعود شاهرخی ،فرزاد کرمی،مجید یاراحمدی  وحمایت های استاندار ورزش دوست لرستان مهندس بازوند علیرغم همه تنگ نظری ها وعدم حمایت برخی از مدیران نا کار آمد با هزینه اندک در لیگ دسته اول ماندگار شد . 

خیبر امسال با تلفیقی از بازیکنان جوان وبا تجربه همچون ،فرزاد بهاری ،علی صدرا ،یاسر درویشی، حسین بهاروند ، ،مهدی عبدی ،امیر منصوریان ،محمود قایدرحمت ،مسود ستاری  مصطفی علیخانی ؛  فرشاد امامی ،سجاد خسروی ،صادق نادر پور ،شهاب دارایی توانست با ارائه بازی های زیبا ودیدنی در برابر تیم های میلیاردی به خوبی از حییثت فوتبال لرستان وغرب ایران دفاع کند وخاطره خیبر دهه 60را دراذهان هواداران خونگرم ودو آتشه فوتبال لرستان زنده کند .

در این میان بازیکن با حجب وحیاءودوست داشتنی که با استفاده از تکنیک ناب ،سرعت فوق العاده ودو پا بودن در این تیم در بازی های خارج از خانه بسیار نمود کرد واین بازیکن کسی نبود به جزءحسین بهاروند که با توجه به حساسیت ها وشیطنت برخی تماشاگر نما ها به واسط حضور پدرش در این تیم ترجیج داد بسیاری از بازی های خانگی را برای خیبر به میدان نرود . 

حسین بهاروند که سابقه حضور در لیگ برتر وتیم گهر را در کارنامه خود دارد با توجه به هوش بالا در بازیهای خیبر نمره قبولی گرفت .

ولی همه ما می دانیم بازیهای سخت خارج از خانه خیبر با توجه به شرایط آب وهوای گرم وسرد شمال وجنوب وعدم آشنایی با آب وهوی دیگر شهر ها چقدر کار بازیکنان خیبر برای بازی های خارج از خانه را سخت کرده بود ولی در این میان حسین بهاروند در بازیهای خارج از خانه یکی از ستاره های بی چون وچرای خیبر بود وحتی در جدال سخت و کری با آلومینوم هرمزگان با تک گل سه امتیازی آب سردی را بر پیکره این تیم انداخت .

 حسین بهاروند در بازیهای همچون آلومینوم هرمزگان ، گیتی پسند ،پارسه تهران ،پیکان تهران ،شهرداری اردبیل وماشین سازی تبریز ،نفت ابادان ،نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان از بهترین بازیکنان میدان بود. 

در این میان دو تیم لیگ برتری ودو تیم لیگ دسته اولی با پیشنهاد مالی خوب به این بازیکن خواهان جذب وی شدند که بهاروند اولویت اصلی خود را حضور در خیبر در صورت حمایت مالی عنوان کرد . 

استقلال خوزستان مشتری اول بهاروند برای حضور در این تیم خواهد بود .

گفتنی است محمود قایدرحمت بازیکن شایسته خیبر در چند روز گذشته به سپاهان اصفهان پیوست .

پتانسیل بالای خیبر در نیم فصل دوم نشان داد که این تیم حتی توانایی صعود در اولین سال حضور را داشت اما متاسفانه در بعضی مواقع بد شانسی گریبان گیر تیم شد و از صعود به لیگ برتر بازماند وانشالا در فصل جدید  با برنامه ریزی بهتر خیبر واقعی را به همه نشان دهد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top