آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

  

سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر با حضور شهردار خرم‌آباد، فرماندار و اعضای شورای شهر این شهرستان و همچنین خانواده این شهید بزرگوار در خیابان 17 شهریور خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ، ظهر امروز سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر با حضور شهردار خرم‌آباد، فرماندار و اعضای شورای شهر این شهرستان و همچنین خانواده این شهید بزرگوار در خیابان 17 شهریور خرم‌آباد افتتاح شد.

یحیی عیدی‌بیرانوند در آیین افتتاح سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر در خصوص وظایف شهرداری اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری تشکیل اتاق فکر، مشورت و برگزاری جلسات تعاملی است.

 

وی افزود: متاسفانه تاکنون شهرداری خرم‌آباد به دلایل مختلفی سالن مناسبی جهت برگزاری جلسات مشورتی نداشته است که خوشبختانه امسال این سالن طراحی و ساخته شد.

شهردار خرم‌آباد با تاکید به اینکه نگاه شهرداری بیشتر به سوی ورزش‌های همگانی است، تصریح کرد: باید ورزش‌های خانوادگی، پیاده‌روی، کوهنوردی و دوچرخه‌سواری در شهر توسعه یابد تا عموم مردم به سمت ورزش گرایش پیدا کنند.

این مسئول سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر را به جامعه ورزشی تقدیم کرد و گفت: امیدوار هستیم که همه افراد از این سالن بهره کافی را ببرند.

لازم به ذکر است که سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر با زیربنای 750 متر و با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان در خیابان 17 شهریور شهرستان خرم‌آباد با همت شهرداری بازسازی و تجهیز شده است.

این سالن ورزشی شامل سالن‌های متفاوتی اعم از کشتی، ایروبیک، بدن‌سازی و ژیمناستیک همراه به کامل‌ترین و به روزترین تجهیزات روز دنیا است.

 

فرماندار خرم‌آباد:
توسعه زیرساخت‌های ورزشی خرم‌آباد ضروری است

 حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر در خرم‌آباد، انجام فعالیت‌ها و تهیه زیرساخت‌های ورزشی را ضروری دانست و اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری این است که بستر لازم جهت ورزش جوانان در شهر ایجاد شود.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اهمیت و دلیل نام‌گذاری این سالن ورزشی به نام شهید بزرگوار علی آشناگر، افزود: ورزشکارانی که در این گونه اماکن به پرورش تن می‌پردازند، باید بدانند که تنها نام شهیدان بر بالای سالن‌های ورزشی کافی نیست، بلکه جوانان باید اهداف و برنامه‌های این بزرگواران را درک کنند.

وی ادامه داد: جوانان امروز باید از نیات و اهداف بزرگ جوانان دیروز که در صحنه‌های دشوار و عظیم حماسه‌ها خلق کرده‌اند، آگاه شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه جوانان امروز ایران باید در نبرد فکر و ذهن پیروز شوند، تصریح کرد: درست است که امروزه با جنگ سخت و فیزیکی روبرو نیستیم، اما در این دوران لازم است که در ادامه راه و اهداف شهیدان قدم برداریم.

خجسته‌پور اضافه کرد: همان طور که جوانانی که دیروز سینه خود را سپر کردند تا از جان‌، مال و ناموس خود دفاع کنند، جوانان امروز نیز باید ذهن خود را پرورش دهند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به تحقق انرژی هسته‌ای در کشور بیان کرد: جوانان ایرانی امروز در باشگاه هسته‌ای دنیا رسمیت پیدا کرده‌اند که این موضوع نشان‌دهند هوش بالا و ذهن خلاق آنان است.

وی افزود: تحقق انرژی هسته‌ای نتیجه تلاش جوانان مومنی بوده است که به ابر قدرت‌های دنیا گفتند که هیچ گاه نباید یک ایرانی را تهدید کنند، زیرا ایران جوانان غیور و سرافرازی مانند علی آشناگر و جوانان متفکر امروزی فراوانی را دارد. 

جافر وفایی :شورای مشورتی ورزشی با مدیریت شهرداری خرم آباد شکل می گیرد 

  وفایی گفت : شورای شهر و شهرداری آمادگی دارد تا یک شورای مشورتی ورزشی در شهر خرم‌آباد با مدیریت و دبیری شهرداری تشکیل دهد.

جافر وفایی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سالن جلسات و سالن ورزشی پهلوان شهید علی آشناگر شهرداری خرم آباد اظهار داشت: هرچه داریم از ایثارگری شهداست و هر چه قدر فضای کارمان را منور به نام شهدا کنیم برای خودمان است چراکه آسایش و آرامش زندگی ما از برکت خون این شهداست.

وی مزین کردن تمام فعالیت های سطح شهر به نام شهدا را از افتخارات شورای اسلامی شهر خرم آباد دانست و عنوان کرد: فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امر به ورزش امر به معروف است برای ما حکم اجرایی و شرعی دارد و باید زمینه این امر به معروف را فراهم کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد زیرساخت های ورزشی را یک نیاز دانسته است، ادامه داد: با توجه به تنگناهای مالی شهرداری این سالن دومین قدمی است که در را تندرستی جامعه مان بر می داریم و این را افتخاری برای خود می دانیم.

وفایی با بیان اینکه هشت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد به طور مستقیم با ورزش در ارتباط هستند، تصریح کرد: تندرستی در جامعه امروز بسیار اهمیت دارد و مفتخریم که هیچ دستگاه فرهنگی ای در این استان به اندازه شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم آباد کار فرهنگی انجام نمی دهد.

وی به چراغانی کردن شهر در ایام دهه فجر از سوی شورا و شهرداری اشاره کرد و افزود: برخی دستگاه های فرهنگی در ایام حتی یک ریسه جلوی اداره خود نمی زنند همچنین ما در ایام محرم و صفر شهر را سیاه پوش کرده و به برگزاری مراسمات مذهبی و تهیه خاک و هیزم برای تکیه ها نیز کمک می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم آباد دو سال است که از مداحان و ورزشکاران برتر تجلیل می کند، خاطرنشان کرد: جشنواره های فرهنگی زیادی از جمله جشنواره های موسیقی محلی را نیز برگزار کرده ایم.

وفایی با اشاره به اینکه جشن شبانه در ۱۰ محله محروم شهر خرم آباد توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری برگزار شده است، یادآور شد: جام فجر را دو سال پیاپی است که برگزار می کنیم همچنین سال گذشته جام را با ۱۰ رشته ورزشی برگزار کرده و بیش از ۵۰ میلیون تومان جایزه اهدا کردیم.

وی با بیان اینکه ما از خودگذشتگی کرده و خارج از وظیفه ذاتی مان به مردم خدمت می کنیم، عنوان کرد: ما در پی ایجاد شورای مشورتی در شهرداری با حضور دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش، سپاه، بسیج ورزشکاران، ورزش و جوانان و نیروهای مسلح هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد ادامه داد: مسابقات جام فجر سالجاری با حضور ۲۰ رشته و اختتامیه باشکوه برگزار خواهند شد.

 

 عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد : با تعامل اداره کل ورزش وجوانان  وخیران ورزش محلات را احیاء می کنیم 

 عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت:ما در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم آباد بارها گفتیم که خیران و اداره ورزش و جوانان کمک کنند تا ورزش را به محله های شهر بکشانیم.

 رضا بیرانوند ظهر امروز در مراسم آیین افتتاح سالن ورزشی علی آشناگر در خرم‌آباد که توسط شهرداری این شهرستان بازسازی و تجهیز شده است، ورزش را مهم‌ترین دستاورد جهان امروز دانست و اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی سبب شادابی، سلامت و همچنین موفقیت انسان شده است.

عضو شورای شهر خرم‌آباد افزود: کشورهای توسعه‌یافته در زمینه ورزش به جایگاهی رسیده‌اند که ورزشکاران خود را به سایر کشورها صادر می‌کنند.

وی تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی را عامل انگیزه برای جوانان دانست و بیان کرد: در این زمینه نقش شهرداری موثر است و تلاش بر این است که ورزش به محلات کشیده شود.

این مسئول اضافه کرد: شهر خرم‌آباد با کمبود باشگاه و سالن‌های ورزشی روبه‌رو است و هر محله از این شهرستان به یک باشگاه نیازمند است.

بیرانوند افزایش باشگاه‌های ورزشی را عامل سلامت روحی و جسمی جوانان بیان کرد و گفت: اگر ورزش به محلات کشیده شود، تمام فکر جوانان به ورزش کردن معطوف می‌شود و دیگر زمانی برای تفریحات ناسالم ندارد.

عضو شورای شهر خرم‌آباد در ادامه با تاکید به اینکه ورزش در مدارس ضروری است، تصریح کرد: ورزش باید از مدارس شروع شود اما متاسفانه تجهیزات ورزشی در مدارس در سطح پایینی هستند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران باید اخلاق خوب را سرلوحه کار خود قرار دهند، اضافه کرد: اخلاق نیکو باید جزء برنامه و اهداف ورزشکاران قرار گیرند.

این مسئول با بیان اینکه لرستان دارای پتانسیل‌های ورزشی فراوان است، مطرح کرد: جوانان لرستانی می‌توانند به جایگاه‌های بالایی مانند قهرمانی کشور و جهانی دست یابند.

گزارش :رضا میرزایی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top