آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

تقدیر مردم رومشکان از حمایت امام جمعه شهرستان سلسله از این شهرستان

 

 به گزارش پایگاه خبری رومکا، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا امام جمعه رومشکان طی پیامی به نمایندگی از مردم ولایتمدار شهرستان رومشکان از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین امیدی میرزایی امام جمعه شهرستان سلسله در خطبه های نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد. 

 

 متن پیام به شرح ذیل می باشد.

 

نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و

 اجتماعی اسلام است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

برادر عزیزم حضرت حجت الاسلام والمسلمین امیدی میرزایی 

 

امام جمعه محترم شهرستان سلسله 

 

سلام علیکم 

 

بی تردید نماز جمعه که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران و حاصل ایثار و فداکاری شهیدان این مرز و بوم است و همواره مرکز وحدت مسلمانان و میعادگاه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده تا عطر اخلاق، محبت و رأفت اسلامی را در فضای جامعه پراکنده سازد.

 

 آنچه در نهاد امامت جمعه برای ما بسیار حائز اهمیت است، رفع مشکلات و مطالبات به حق مردم بوده، و جنابعالی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع بحق تان در بیان مظلومیت مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان رومشکان و تشریح خلق حماسه ی ماندگار مردم این شهرستان در تشییع پیکیر مطهر شهید گمنام در خطبه های نماز جمعه شهر الشتر جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

 

ما اعتقاد داریم که از تریبون نماز جمعه باید مطالبات به حق مردم بیان شود و در راستای پیگیری این مطالبات، به دنبال تخریب افراد، اشخاص و مدیران نیستیم و بلکه از مدیران لایق نیز حمایت می کنیم، اما هستند کسانی که این روزها بر صندلی مسئولیت تکیه زده و نسبت به مردم بی تفاوت هستند، لذا این حرکت شایسته حضرتعالی علاوه بر ماندگاری نام و مهر شما در قلب تک تک مردم ولایتمدار شهرستان رومشکان شروعی برای اتحاد و برادری بین دو شهرستان سلسله و رومشکان را رقم زد.

 

 لذا اینجانب به نمایندگی از مردم شریف و شهید پرور رومشکان وظیفه خود دانسته از شجاعت و غیرت دینی شما برادر ارجمند در حمایت از این شهرستان تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم همیشه زیر سایه حضرت ولی عصر(عج) در جایگاه خطیر امام جمعه شهرستان سلسله موفق و مؤید باشید.

 

ارادتمند شما 

          مهدی فاطمی نیا            

          امام جمعه شهرستان رومشکان

اسفندیار حسنوند
Author: اسفندیار حسنوند
خبرنگار :
اسفندیار حسنوند
عنوان :
خبرنگار پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top