دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

دبیر فدراسیون تکواندو انتظارات از این رشته‌ی ورزشی را بالا دانست و آن را مایه‌ی افتخار می‌داند.

به گزارش افلاک، محمد احسنی‌فروز در گفت‌وگو با ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به انتقادهای اخیر هادی ساعی قهرمان المپیک 2008 پکن درباره شرایط کنونی تکواندو اظهار کرد: نظر خاصی در مورد این انتقادها ندارم، هیچ رشته‌ی ورزشی نیست که منتقد نداشته باشد و طبیعت ورزش است که یک نفر نظرش را بگوید و نقد کند. 

وی ادامه داد: هیچ سازمان، نهاد و یا مسئول ورزشی نمی‌تواند تعهد بدهد در هر رقابتی که شرکت می‌کند، موفق شود و شاید یک جاهایی شرایط مناسب نباشد.

احسنی‌فروز در واکنش به پرسش خبرنگار ایسنا که تکواندو در چند وقت اخیر انتظارات را برآورده کرده؟ گفت: خوشحالیم که انتظارات از تکواندو خیلی بالاست و این رشته در ایران به جایگاهی رسیده که در اندازه‌های رشته‌های مهمی مثل کشتی و وزنه‌برداری است و این مایه افتخار ماست اما شاید در بعضی پیکارها موفق نشویم. 

دبیر فدراسیون تکواندو با بیان اینکه اگر برای موفقیت تلاش نکنیم باید کارمان را تعطیل کنیم، تأکید کرد: تکواندوی ایران پتانسیل فراوانی دارد و ما نمی‌توانیم جوانگرایی نکنیم. همین الان تعداد زیادی تکواندوکار قابل پشت درهای تیم ملی داریم و باید این تغییر و تحولات وجود داشته باشد.

وی افزود: همزمان سه تیم ملی در گرند پری، دانشجویان جهان و داخل سالن آسیا شرکت کرده و این نشان می‌دهد که قابلیت وجود دارد و اگر جوانگرایی نکنیم و تغییر و تحول نداشته باشیم در آینده به مشکل خواهیم خورد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top