آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتبارات کنونی ما در بحث زیرساختی و ستادی خیلی کم بوده و در حد دستمزد و حقوق است.

به گزارش افلاک، محمدمهدی تندگویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث جدایی بخش ورزش وزارت ورزش از جوانان در قالب یک لایحه کلی به مجلس تقدیم شده و ما تابع این لایحه هستیم. با 70 تا 80 درصد نمایندگان صحبت کرده‌ام که همگی موافق این تفکیک هستند و مخالفی ندیده‌ام.

وی تصریح کرد: مجلس با کل لایحه موافق نیست و نگرانم که بحث ما در لایحه بماند و برگشت بخورد اما در تفکیک نگران نیستم، چون مجلس موافق این موضوع است.

تندگویان تأکید کرد: انتظار داریم مجلس یک تبصره یا اصلاحیه در لایحه قید کند و موضوع تفکیک جوانان از ورزش را جدا کرده و این موضوع را تصمیم‌گیری کنند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: 45 خانه جوان را در سراسر کشور راه‌اندازی کرده‌ایم و تا سال دیگر باید این آمار را به 140 تا 150 خانه برسانیم که البته نیازمند کمک استانداری‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه خانه جوان خرم‌آباد که به تازگی افتتاح شده، استیجاری است، افزود: این هزینه زیادی دارد و اگر استانداری‌ها کمک بدهند و زمین در اختیار ما بگذارند، به سمت تملک می‌رویم و ساخت را خودمان انجام می‌دهیم که طرح کلی آن را مصوب کرده‌ایم و اعتبار ساخت داریم.

تندگویان در پاسخ به پرسشی در خصوص کمبود اعتبارات حوزه جوانان گفت: اعتبارات جوانان در مجلس افزایش خوبی پیدا کرده و اگر تفکیک انجام شود، راحت‌تر می‌شویم و مستقیم اعتبار کسب می‌کنیم اما چون در حال حاضر اعتبارات ما در دل وزارت‌خانه است، مشکل داریم. اعتبارات کنونی ما در بحث زیرساختی و ستادی خیلی کم بوده و در حد دستمزد و حقوق است و بیشتر از این، امکان فعالیت نداریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همه‌ اعتبارات حوزه جوانان که مجلس سال پیش اعلام کرد، تخصیص نیافت. بیشتر اعتبارات ما برای کمک است، یعنی در سقف پوشش‌های بانکی و تسهیلاتی که به جوانان می‌دهیم، قرار می‌گیرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top