دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان دلیل اصلی ضعف این رشته در سال‌های اخیر را حضور افراد غیرحرفه‌ای در فدراسیون بوکس اعلام کرد.

رحیم سپهوند در گفت وگو با افلاک، در خصوص عملکرد فدراسیون بوکس طی چند سال اخیر گفت: عملکرد کلی فدراسیون اصلا خوب نبود چون توجه کمی به هیئت‌ها و شهرستان‌ها می‌شود. با آمدن برخی افراد به فدراسیون این مشکل تا حدودی برطرف شده است اماه مچنان وجود دارد. این عملکرد ضعیف نشان از عدم کارایی و عدم تخصص افراد حاضر در فدراسیون بوکس است. مسئولان باید بدانند تا وقتی که به هیئت‌ بوکس‌ها رسیدگی نشود این رشته پیشرفت نمی‌کند.

او با شاره به عملکرد حاج احمد ناطق‌نوری در فدراسیون بوکس نیز افزود: ناطق نوری برای بوکس زحمات زیادی کشیده و در برخی مقاطع هم شاهد مدال آوری بوده‌ایم اما در کل سطح بوکس ایران با سطح بوکس جهان فاصله دارد. متأسفانه یک سری افراد در فدراسیون بوکس هستند که اصلا شناختی نسبت به این رشته ندارند. این افراد همچنان در فدراسیون مانده‌اند و قصد رفتن از این فدراسیون را ندارند. امیدوارم هر چه زودتر خرابه‌های فدراسیون بوکس ترمیم شود.

ملی‌پوش اسبق بوکس ایران در ادامه این گفت وگو با اشاره به شرایط بده هیئت بوکس استان لرستان در این چند سال اخیر مدعی شد: استان لرستان در سال‌های گذشته اصلی‌ترین قطب بوکس ایران بود. از ۱۱ وزن موجود در تیم ملی بوکس هشت الی ۹ وزن را همیشه بوکسورهای لرستانی تشکیل می‌دانند اما متأسفانه در چند سال اخیر هیچ پیشرفت و قهرمان پروری را در این استان شاهد نیستیم.

او درباره دلایل افت بوکس لرستان گفت: هیئت بوکس لرستان به دست افراد ناکارآمد و خود خواه افتاده بود که تنها به خوش گذرانی در این هیئت می‌پرداختند. سازمان ورزش این استان‌ هم هیچ حمایتی از قهرمانان این استان نمی‌کرد و نسبت به این مسئله کاملا بی تفاوت بود. بوکس همیشه یکی از پاک‌ترین رشته‌ها در ایران بوده. در چند سال گذشته شاهد ورود برخی افراد ناشناخته حتی سابقه دار به این هیئت بوکس بوده‌ایم که سازمان ورزش این استان هم نسبت به این مسئله بی‌تفاوت بود و جای تأسف و بسی تفکر دارد.

رحیم سپهوند در پایان افزود: اما به هر حال خوشحالم که ریاست جدید این هیئت را یک فرد عاقل وکاربلد مانند آقای محرابی‌نژاد بر عهده گرفته‌ و دست افراد نا شناس از این هیئت کوتاه شده. مسائل مالی بوکس لرستان را باید سازمان ورزش این استان برطرف کند که کاملا بی‌خیال است. امیدوارم هرچه زودتر افراد دلسوز به جای این اشخاص ناشناس بیایند تا شاید شرایط بهتر شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top