رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی معتقد است داوران ایران جزو بهترین‌های دنیا هستند.

محمد ابراهیم امامی درباره قضاوت‌های پیکارهای کشتی دانش آموزی کشور اظهار کرد: از داوران بین‌المللی، ممتاز ملی و جویای نام در این رقابت‌ها استفاده کردیم و کمترین تنش را شاهد بودیم و در نهایت داورها بهترین قضاوت‌ها را داشتند.

وی در ادامه گفت: ایران با 125 داور بین‌المللی رکوردار دنیاست، داوران ایران جزو بهترین‌های دنیا هستند و به‌خاطر ویژگی "بی‌طرفی" سایر کشورها احترام خاصی برای داوران ما قائل هستند و حتی می‌توانیم ادعا کنیم که بی‌طرف‌ترین داورهای دنیا ایرانی هستند.

امامی با اشاره به حق‌خوری کشتی‌گیرهای ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی یادآور شد: مشکلات داوری از دیرباز بوده و اختلاف‌نظرها همیشه وجود داشته ولی با برنامه‌ریزی انجام شده هرچه به سمت جلو می‌رویم این مسائل به حداقل رسیده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در ادامه اظهار کرد: ما از سطح داوری راضی هستیم و در چهار سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های خاص، داوری ایران روزبه‌روز به سمت جلو حرکت می‌کند.

وی افزود: نمره خاصی به داوری ایران نمی‌دهم اما با داشتن سه داور المپیکی و 125 بین‌المللی بدون شک جایگاه خوبی در دنیا داریم و جزو بهترین‌ها هستیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی