دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی معتقد است داوران ایران جزو بهترین‌های دنیا هستند.

محمد ابراهیم امامی درباره قضاوت‌های پیکارهای کشتی دانش آموزی کشور اظهار کرد: از داوران بین‌المللی، ممتاز ملی و جویای نام در این رقابت‌ها استفاده کردیم و کمترین تنش را شاهد بودیم و در نهایت داورها بهترین قضاوت‌ها را داشتند.

وی در ادامه گفت: ایران با 125 داور بین‌المللی رکوردار دنیاست، داوران ایران جزو بهترین‌های دنیا هستند و به‌خاطر ویژگی "بی‌طرفی" سایر کشورها احترام خاصی برای داوران ما قائل هستند و حتی می‌توانیم ادعا کنیم که بی‌طرف‌ترین داورهای دنیا ایرانی هستند.

امامی با اشاره به حق‌خوری کشتی‌گیرهای ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی یادآور شد: مشکلات داوری از دیرباز بوده و اختلاف‌نظرها همیشه وجود داشته ولی با برنامه‌ریزی انجام شده هرچه به سمت جلو می‌رویم این مسائل به حداقل رسیده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در ادامه اظهار کرد: ما از سطح داوری راضی هستیم و در چهار سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های خاص، داوری ایران روزبه‌روز به سمت جلو حرکت می‌کند.

وی افزود: نمره خاصی به داوری ایران نمی‌دهم اما با داشتن سه داور المپیکی و 125 بین‌المللی بدون شک جایگاه خوبی در دنیا داریم و جزو بهترین‌ها هستیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top