دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد.

به گزارش افلاک، دومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی نوجوانان امروز برگزار شد و نفرات برتر اوزان پنگانه مشخص شدند تا به همراه فینالیست‌های مسابقات کشوری نجف آباد و مدال آوران آسیایی قزاقستان برای شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی جام ارومیه به میدان بروند.
بر این اساس، در وزن ۵۲-کیلوگرم،حسن عباسی از اصفهان با دو برد، در وزن ۵۷-کیلوگرم، علیرضا زند از استان مرکزی با سه برد و یک باخت، در وزن ۶۳-کیلوگرم، محمود نعمتی از قم و کوروش زیگلری از فارس هر کدام با سه برد، در وزن ۷۰- کیلوگرم، ایمان برزعلی از گلستان با پنج برد، در وزن ۷۰+کیلوگرم، علیرضا شهریار پناه از کرمان، هادی طاهدی از مرکزی و کنیل فیضی از مازندران هر کدام با سه برد به اردوی تیم ملی راه یافتند.

دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان امروز (جمعه) در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد تا چهره نفرات برتر راه یافته به دور سوم انتخابی‌ها و سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه مشخص شود.
در وزن ۵۵- کیلوگرم رضا راستی از کهکیلویه بویراحمد با هفت برد و حمید حسنی پور از گیلان با سه برد و دو باخت به عنوان برتر معرفی شدند. در وزن ۶۱-کیلوگرم، قاسم‌ خوبرو از اصفهان با چهار برد کاراته کا برتر این وزن شد. در وزن ۶۸-کیلوگرم، حسین صالحی از زنجان با چهار برد،‌در وزن ۷۶-کیلوگرم انتخاب شد. مهدی افسری از آذربایجان شرقی با چهار برد،‌ در وزن ۷۶+کیلوگرم، مهدی نصرالهی از لرستان با سه برد و نوید محمدی از فارس با دو برد و یک باخت نفرات برتر این وزن انتخاب و معرفی شدند.
در پایان مسابقات انتخابی تیم‌ملی جوانان همچنین فینالیست‌های پیکارهای کشوری نجف آباد رودروی هم قرار گرفتند تا کادر فنی تیم‌ بر اساس نتایج بدست امده، نفرات برتر اوزان پنجگانه را اولویت بندی کنند.

در پایان دومین مرحله رقابت‌های انتخابی رده سنی امید نفرات ذیل توانستند با کسب بیشترین برد راه را برای حضور در سومین مرحله انتخابی و سیزدهمین دوره رقابتهای بین المللی جام وحدت و دوستی ارومیه باز کنند.

در وزن ۶۰ – کیلوگرم: این وزن محمد طه عبدالهی از مازندران با چهار برد و مجتبی محمدی مقدم از گیلان با سه برد و یک باخت، در وزن ۶۷-کیلوگرم، در این وزن یونس قاسمی از البرز با سه برد و آرش مرادی از تهران با دو برد، در وزن ۷۵- کیلوگرم، سید رضا خوشکلام از گیلان و میلاد بهمنی از تهران هر یک با دو برد،‌ در وزن ۸۴-کیلوگرم، در این وزن ابراهیم گلچین از مازندران و علی نجفی از قم، در وزن ۸۴+کیلوگرم، در این وزن مهدی عاشوری از مازندران و سهراب یار احمدی از لرستان جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.
مدال آوران آسیایی قزاقستان و فینالیست های مسابقات کشوری نجف آباد در تاتامی ارومیه به همراه نفراتی که امروز برگزیده شدند به میدان خواهند رفت.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top