آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

جودوکار تیم ملی جوانان بانوان می‌گوید برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا فقط دو هفته در اردو بوده ‌است.

به گزارش افلاک، زهرا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به کسب نشان برنز جودو جوانان آسیا اظهار کرد: سطح مسابقات خیلی بالا بود و جَو سنگینی داشت. مبارزه اول را به جودوکار ژاپنی واگذار کردم و در مسابقه دوم حریفی از کشور میزبان(قرقیزستان) را با ضربه فنی شکست دادم. در مصاف رده‌بندی ورزشکار ازبکستانی را در وقت طلایی ضربه فنی کردم اگرچه در دو دقیقه اول هم او را ضربه کردم ولی داور وازاری(نصف امتیاز) داد.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را به کار گرفتم که امسال مدال طلا بگیرم اما به علت ۱۳ کیلو وزن کم کردن، نتوانستم کار خودم را به‌خوبی انجام دهم. گرچه ما فقط دو اردوی یک هفته‌ای داشتیم و بدون تمرین اعزام شدیم!
باقری درباره باخت به جودوکار ژاپنی گفت: تجربه خوبی بود، حتی می‌توانستم بهتر کار کنم یا امتیاز ندهم ولی رژیم و تعداد کم اردو باعث شد عملکردم آنگونه که می‌خواهم نباشد.
این جودوکار لرستانی یادآور شد: اسم من را برای وزن "مثبت" ارسال کرده بودند اما می‌خواستم در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم روی تاتامی بروم، چون سال گذشته هم مدال برنز این وزن را کسب کرده بودم و امسال هم می‌خواستم در وزن خودم باشم و مدال بهتری بگیرم که متاسفانه رنگ مدال عوض نشد.
وی با بیان اینکه مبارزه با حریف ژاپنی خیلی سخت بود، افزود: با اینکه به او باختم اما جودوکار ازبک سخت‌ترین رقیبم بود.
باقری درباره رقابت بعدی‌اش اظهار کرد: احتمالاً در مسابقات جهانی کوراش که در کرواسی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنم.
وی در پایان گفت: از خانواده‌ام که همواره حمایتم کرده‌اند و در این پیکارها هر دقیقه با من در ارتباط بودند، تشکر می‌کنم و شرمنده‌ام که نتوانستم طلا بگیرم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top