دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نایب قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی در رشته 10 هزار متر می‌گوید هیچ‌گونه درآمدی از طریق ورزش ندارد و از جیب خود نیز برای دوومیدانی هزینه می‌کند.

به گزارش افلاک، مرتضی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نایب‌قهرمانی‌اش، تصریح کرد: این رقابت‌ها حکم ورودی برای قهرمانی آسیا را داشت که با 31 دقیقه و 10 ثانیه دوم شدم اما حدنصاب برای اعزام به مسابقات آسیایی 29 دقیقه و 50 ثانیه بود.

وی ادامه داد: یک دقیقه رکورد خودم را ارتقا دادم ولی عوامل زیادی در اینکه نتوانستم ورودی کسب کنم تأثیر داشت. سعی می‌کنم در رقابت‌های بعدی به این رکورد برسم که امکان‌پذیر است.

بیرانوند افزود: اگر رکورد 29 دقیقه و 50 ثانیه یا کمتر از آن را ثبت می‌کردم در آسیا می‌توانستم مدال بگیرم.

نایب قهرمان تورنمنت بین‌المللی پارس تأکید کرد: قبل از حضور در رقابت‌های ورودی باید در چند مسابقه مهم شرکت کنیم و علاوه بر آن باید از لحاظ تمرینی شرایط خوب باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه انفرادی تمرین می‌کنم و با هزینه خودم مربی گرفته‌ام، یادآور شد: شغل من نظامی است و هیچگونه درآمدی از طریق ورزش ندارم و از جیب خودم نیز هزینه می‌کنم.

بیرانوند با بیان اینکه در استقامت پتانسیل خوبی داریم، اضافه کرد: این بخش نیاز به حمایت بیشتری دارد و می‌طلبد که مسئولان با ماده‌های استقامت مهربان‌تر باشند.

این ورزشکار لرستانی افزود: اگر به دنبال کسب نتایج خوب هستیم، باید علاوه بر برپایی اردوهای مستمر در تورنمنت‌های مهم بین‌المللی نیز شرکت کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top