مدیر تیم‌های ملی والیبال اذعان کرد: برای راهیابی به جمع پنج تیم برتر لیگ جهانی کار سختی داریم.

به گزارش افلاک، امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درباره نتایج ایران در هفته اول و دوم لیگ جهانی اظهار کرد: نسبتاً نتایج خوب بود. در هفته دوم برابر بلژیک و آرژانتین سه بر دو به برتری رسیدیم و این در حالی بود که آرژانتین را می‌توانستیم سه بر صفر ببریم که نشد و برابر صربستان خوب ظاهر نشدیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته اول برابر ایتالیا بد بودیم و ای کاش بازی اول نبود و چه بسا اگر الان با این تیم بازی می‌کردیم، شاید برنده می‌شدیم و بدجور امتیاز از دست دادیم.

منظمی ادامه داد: این دو هفته و به ویژه در سه دیداری که در تهران میزبان بودیم باید امتیازات لازم را می‌گرفتیم تا در ادامه به مشکل نخوریم.

مدیر تیم‌های ملی والیبال افزود: در هفته آخر سه بازی سخت با تیم‌های آمریکا، لهستان و روسیه داریم و برای صعود به جمع پنج تیم برتر کارمان خیلی سخت است. امیدواریم با کسب امتیازات لازم حداقل در میانه جدول بمانیم. (پنج تیم برتر به همراه برزیل میزبان در مرحله نهایی لیگ جهانی حضور خواهند داشت.)

وی درباره عملکرد کولاکوویچ گفت: این مدت کوتاه شاید زمان مناسبی برای ارزیابی نباشد ولی به نظرم سیر صعودی داشته است.

منظمی در پاسخ به پرسشی که موافق پوست‌اندازی در تیم ملی است؟ گفت: معمولاً تیم‌های بزرگ دنیا بعد از المپیک پوست‌اندازی می‌کنند تا برای المپیک بعدی آماده شوند و الان هم تیم ما تلفیقی از بازیکن‌های باتجربه و جوان است و هر وقت به جوانان اعتماد شده در این بازی‌ها جواب داده‌اند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی