دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

تمرینات تیم‌های ملی آب‌های آرام آقایان و رویینگ بانوان در دریاچه آزادی آغاز شد.

به گزارش افلاک، در ادامه برگزاری اردوهای تیم‌های ملی قایقرانی ملی‌پوشان رویینگ بانوان و آب‌های آرام زیر 23 سال و جوانان نیز وارد اردو شدند. سومین مرحله اردوی تیم های ملی کایاک مردان رده سنی جوانان و زیر 23 سال از فردا 4 خردادماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.

دریاچه آزادی از امروز میزبان قایقرانان تیم ملی کایاک زیر 23 سال خواهد بود و ملی‌پوشان کایاک جوانان نیز از فردا تمریناتشان را شروع می‌کنند.

در رده سنی زیر 23 سال امیرحسین غریب از گیلان، هادی جعفری از کرمانشاه، مجید جواهری از خراسان رضوی و پوریا شریفی و علیرضا جهان نما از تهران و در رده سنی جوانان تارخ طالبی از تهران، کسری اشفری از کردستان، مهرشاد شریفی و امیر خوانساری از مازندران، علیرضا مرادی از لرستان و ابوالفضل درجزی، شایان مافی، محمدرضا صیاد و محمد زارع از گیلان به اردو دعوت شدند.

حسین ملکی مربی تیم زیر 23 سال و هرمز فتحی نیا سرمربی کایاک جوانان، علی بنده نژاد مربی جوانان و محمد صداقت کیش به عنوان بدنساز اعضای کادر فنی این تیم ها هستند.

رویا عباسی از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی، الیکا افشاری و سپیده جعفری مهر از تهران، فرحناز عشقی، زینب نوروزی و فرشته رومی از زنجان و مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

نیکولا جیوگا مدیر و سرمربی تیم های ملی روئینگ و بهناز مرادخانی به عنوان مربی هدایت پاروزنان را در این مرحله از اردو به عهده دارند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top