دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرپرست سازمان لیگ والیبال معتقد است در لیگ دسته اول تعداد تیم‌ها نسبت به لیگ برتر بیشتر شود بهتر است.

به گزارش افلاک، منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، اواخر مهرماه لیگ برتر آغاز می‌شود.

وی درباره تعداد تیم‌های لیگ برتری، گفت: بستگی دارد،  سقف ۱۲ تیم را درنظر گرفته‌ایم و باید ببینیم چه تعداد تیم می‌توانند شرایط موردنظر را فراهم کنند.

پورحسن اضافه کرد: تیم‌های لیگ برتری اگر بیشتر باشند ممکن است دچار مشکلاتی شویم. با حضور ۱۲ تیم در لیگ برتر برخی بازی‌ها یک‌طرفه است.

وی یادآور شد: باید سقف بازیکنان مشخص شود، با وجود ۱۲ تیم در مجموع ۲۴۰ بازیکن در لیگ برتر حضور دارند که از این‌ تعداد ۲۰ نفر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

 سرپرست سازمان لیگ والیبال افزود: اگر لیگ برتر با هشت تیم برگزار شود در مجموع ۱۶۰ بازیکن خواهیم داشت و از بین آنان می‌توان ۲۰ بازیکن خوب به تیم ملی دعوت شوند و از این بابت مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه با افزایش تعداد تیم در لیگ دسته اول بیشتر موافقم تا لیگ برتر، تأکید کرد: اگر تیم‌ها شرایط موردنظر را نداشته باشند از ۱۲ تیم لیگ برتر هم کم می‌کنیم.

پورحسن گفت: لیگ ما خیلی خوب و در حد بهترین‌های جهان است اما از نظر سخت‌افزاری ضعیف هستیم. با اینکه سالن خوب و استاندارد نداریم و امکانات مطلوب نیستند اما بازیکنان خارجی خوبی به ایران می‌آیند و از لیگ ما استقبال می‌کنند.
 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top