آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

علیرضا بیرانوند بعد از بازی پرسپولیس و الوحده موضوع جالبی را بازگو کرد.

به گزارش افلاک، خبرآنلاین نوشت: دروازه‌بان پرسپولیس گفت، نماینده ویارئال در ورزشگاه آزادی بوده و او را زیر نظر داشته است. این باشگاه اسپانیایی امسال نتایج خوبی در لیگا گرفته و طبیعتا مشغول تدارک برای فصل بعد است. جمله بیرانوند نشان می‌داد ویارئال اگر هم رویش نظر داشته باشد، در حد بررسی اولیه بوده و اگر قرار باشد این دروازه‌بان به اسپانیا برود، باید بیشتر و بیشتر زیر ذره‌بین باشد.

ماجرای ویارئال و نماینده‌اش جالب بود. ناتان قبادی، فردی که با چهره‌های معروف دنیا ارتباط نزدیکی دارد و در گذشته ستاره‌های سابق فوتبال دنیا و لیگا را به ایران آورده است، برای دایر کردن یک مدرسه فوتبال نماینده ویارئال را به ایران آورد.

با دعوت قبادی، این فرد به تماشای بازی پرسپولیس و الجزیره هم رفت. قبادی قبل از بازی به بیرانوند گفت، خوب بازی کند؛ چرا که نماینده این باشگاه در آزادی است و به دنبال گلر هستند. بیرانوند هم این حرف‌ها را کاملا جدی گرفت و گفت، ویارئال او را می‌خواهد و نماینده‌اش در آزادی حضور داشته است! اما جالب اینجاست که در نهایت این فرد مهدی طارمی را برای باشگاهش پسندید و روی خوشی به بیرانوند نشان نداد. گلر اول تیم ملی در آن مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و روی گل دوم الوحده اشتباه فاحشی کرد. او روی گل اول حریف هم هیچ واکنشی نشان نداد و مثل تماشاگران فقط تماشاچی بود!»

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top