دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

والیبالیست لرستانی تیم صالحین ورامین وجود «ویدیو چک» را برای بازی لیگ برتر ضروری دانست.

به گزارش افلاک، ‌سعید مصطفی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به باخت سه بر یک تیمش مقابل خاتم اردکان، اظهار کرد: متأسفانه شاهد اشتباهات فاحش داوری بودیم که ناظر هم آنها را قبول داشت. این داور سه بازی برای ما سوت زده که در تمام آنها ما را با مشکل مواجه کرده است. آقای فیروزی در بازی با خاتم اردکان نیز تمرکز ما را بهم زد و در این باخت نقش زیادی داشت.

وی با اشاره به مشکلات داوری، تصریح کرد: از روز نخست آغاز لیگ برتر تاکنون بحث‌ها و اعتراض‌ها به داوری مطرح بوده و تیم‌ها معترض هستند. داوری ایران به اندازه والیبال رشد نکرده و با توجه به شرایط به نظرم وجود «ویدیو چک» برای تمام دیدارها نیاز است.

مصطفی‌وند درباره مشکلات مالی تیم صالحین ورامین گفت: روزی که قرارداد بستیم به ما گفتند اسپانسر تیم مشخص شده و تمام هزینه‌های فصل در حساب باشگاه است اما تا این لحظه که نیم‌فصل تمام شده، پولی به ما نداده‌اند.

این والیبالیست لرستانی اضافه کرد: قبل از بازی با پیکان به علت مسائل مالی چهار روز تمرین نکردیم و با این شرایط نمی‌توان به کسب نتایج دلخواه خوشبین بود.

وی با بیان اینکه تنها باخت بانک سرمایه برابر تیم ما بوده است، تأکید کرد: تیم خیلی خوبی داریم اما جنگ‌های روانی که عمده آنها مشکل مالی است به تیم لطمه زده و از طرفی داوری هم اذیت می‌کند.

این والیبالیست بیان کرد: قرار است در این هفته 30 درصد از قراردادها پرداخت شود که امیدوارم این کار را انجام دهند. در پایان نیم‌فصل پنجم هستیم و اگر مشکلات مالی رفع شود، بدون شک بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top