دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس فدراسیون گلف با اشاره به المپیکی شدن این رشته گفت: قول کسب مدال و سهمیه المپیک نمی‌دهیم.

به گزارش افلاک و به نقل ایسنا کیکاووس سعیدی در حاشیه مجمع انتخابات هیأت گلف لرستان، خاطرنشان کرد: کمتر از 10 سال از تأسیس رشته گلف در این استان می‌گذرد و در این مدت افتخارات خوبی گلف‌بازان لرستانی کسب کرده‌اند و هر سال یک اعزام برون‌مرزی دارند که بعضی از استان‌های صاحب گلف نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های گلف در لرستان زیاد است و همواره از این استان ملی‌پوشان بانو و آقا در اردوها حضور دارند.

سعیدی در ادامه از طرح ملی جشنواره استعدادیابی گلف خبر داد و افزود: استان‌های لرستان، کرمان و خوزستان در این طرح قرار گرفته‌اند و برنامه ما این است استان‌هایی که ظرفیت دارند با فدراسیون همسو و هماهنگ باشند.

رئیس فدراسیون گلف با بیان اینکه روی لرستان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم، گفت: برای موفقیت همه باید دست به دست هم بدهیم و یک نفر به تنهایی نمی‌تواند کارهای آنچنانی انجام دهد و راه به جایی نمی‌برد.

وی با اشاره به المپیکی شدن گلف، تصریح کرد: با این کار توجه خیلی از کشورها به گلف بیشتر شده و ما نیز باید زیرساخت‌های این رشته را در کشور تقویت کنیم. حضور گلف در المپیک یک فرصت استثنایی برای ماست و قول کسب مدال و سهمیه نمی‌دهیم اما نگاه ما آنجاست و باید به آن سمت حرکت کنیم.

سعیدی اضافه کرد: جامعه هدف ما باید رده‌های سنی پایه باشد تا برای رسیدن به قله المپیک دست‌مان پُر و بابرنامه باشیم.

رئیس فدراسیون یادآور شد: سال 2002 در رنکینگ جهانی آخرین کشور بودیم اما الان با امکانات اندک بیش از 20 کشور را در همین رنکینگ پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به چند انجمن که به فدراسیون گلف اضافه شده، افزود: به این انجمن‌ها اعلام کرده‌ایم که خودشان باید تأمین منابع کنند و تمام نگاه فدراسیون معطوف گلف است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top