دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران و عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان، استعدادیابی را نیاز کنونی این رشته عنوان کرد.

به گزارش افلاک و به نقل ایسنا، ‌عشرت کردستانی که برای تمرین چند روزی به خرم‌آباد آمده است، اظهار کرد: والیبال نشسته بانوان ایران نیاز به استعدادیابی دارد، تیم آمریکا در پارالمپیک چون دو بازیکن بلندقد داشت و روی دست دفاع همه توپ‌ها را می‌زدند، تیم ایران را شکست داد و اگر استعدادیابی کنیم و هر استان دو بازیکن با فیزیک خوب و قد بلند معرفی کند، خیلی عالی می‌شود.

وی کسب رتبه پنجمی پارالمپیک را با توجه به قرعه سخت و نخستین تجربه خوب قلمداد کرد و افزود: متأسفانه برزیل در والیبال نشسته بانوان و آقایان کاری ناعادلانه و بی‌سابقه انجام داد و تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جهان را هم‌گروه و خودش را در گروه دیگری قرار داد  و با این کار، شرایط ما را سخت کرد. اگر ایران در آن گروه قرار می‌گرفت، قطعاً جزو 4 تیم برتر می‌شدیم و برزیل با همین کار سوم شد.

کردستانی با اشاره به اینکه برای نخستین دوره در پارالمپیک شرکت کردیم، یادآور شد: قبلاً فقط به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شدیم و فروردین امسال نیز برای نخستین بار در جام جهانی شرکت کردیم و رقبا را از نزدیک دیدیم. تیم‌های چین و آمریکا تصور نمی‌کردند که جلوی ما به مشکل بخورند و بازی آنقدر برایشان سخت بود که از بازیکن‌های تعویضی استفاده نکردند.

دبیر هیأت جانبازان و معلولان کرمان با بیان اینکه والیبال نشسته بانوان ایران پیشرفت کرده، ادامه داد: این پیشرفت را مدیون آقای صاحبی مربی تیم ملی هستیم و اگر به رقابت‌های بیشتری اعزام شویم، بدون شک در دوره‌های بعدی پارالمپیک می‌توانیم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

وی با تأکید بر برگزاری مستمر رقابت‌های داخلی، خاطرنشان کرد: آذرماه رقابت‌های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان و احتمالاً بهمن و اسفند نیز لیگ برگزار می‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top