دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رقابت‌های قایقرانی قهرمانی کشور در دریاچه آزادی برگزار می‌شود که در مرحله اول بهترین‌های کایاک و کانوی در مسافت هزار متر معرفی شدند.

به گزارش افلاک رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی کشور در دریاچه آزادی در حال برگزاری است که مسابقات فینال مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد و نفرات برتر در مواد کایاک و کانوی تکنفره، دونفره و چهارنفره رده سنی جوانان و بزرگسالان و مشخص شدند.

در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول، احمدرضا طالبیان از اصفهان مقام دوم و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه مقام سوم را به دست آوردند.
در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران،علی اجاقی از کرمانشاه و مهدی آقاسی از مازندران مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر جوانان ابوالفضل درجزی از گیلان، امیر خوانساری از مازندران و علیرضا مرادی از لرستان اول تا سوم شدند.
در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر جوانان نبی رضایی از مازندران، رشاد وفائی از کردستان و بهراد پیوند سرخی از گیلان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
در کایاک دو نفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان پیمان قویدل و جواد مومنی از گیلان مقام اول، هادی جعفری و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه مقام دوم و امید احمدی و محمدرضا مقدمی از زنجان مقام سوم را به دست آوردند.
در کانوی دو نفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان هومن کریمی و معراج محمدزاده از تهران، دامون صادقی و محمد نوری از تهران توابع و سهیل نوروزنژاد و مهرداد دانیالی از گیلان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در کایاک دو نفره ۱۰۰۰ متر جوانان محمدرضا صیاد و شایان مافی از گیلان، علیرضا مرادی و مرتضی کلانتری از لرستان و پارسا امیدوار و آرمین حیدرزاده از تهران در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
در کانوی دو نفره ۱۰۰۰ متر جوانان نبی رضایی و علی جان بابایی از مازندران، رشاد وفائی و فاروق عشقی از کردستان و بهراد پیوندسرخی و علیرضا حسینی از گیلان اول تا سوم شدند.
در کایاک چهار نفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان تیم گیلان با ترکیب جواد مومنی، محمد گلپیرا، علیرضا فرمانده و پیمان قویدل از گیلان مقام اول را بدست آورد، تیم تهران با ترکیب علیرضا جهان نما، مسعود شاهپوری، امیر شمس و پوریا شریفی دوم شد و تیم زنجان با ترکیب امید احمدی، علی جاروقی، آریا آقایاری و محمدرضا مقدمی در دره سوم قرار گرفت.
در کایاک چهار نفره ۱۰۰۰ متر جوانان تیم گیلان با ترکیب ابوالفضل درجزی، محمد زارع، علی الماسی و امیر آقامیرزایی اول، تیم مازندران با ترکیب امیر خوانساری، مهرشاد شریفی، یوسف پشتوان و محمد بالی اسلامی دوم و تیم تهران با ترکیب آرمین حیدر زاده، تارخ طابی، کوروش فرجی و سینا اطاعتی سوم شدند.
فرزین اسدی و عادل مجللی دو ملی‌پوش ایران هستند که در این مسابقات شرکت نکرده‌اند.
این رقابت‌ها در دریاچه آزادی در حال برگزاری است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top