آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 به گزارش افلاک ورزشی ،در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ایران در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت که شاگردان برانکو با برد مقابل این تیم نتیجه بسیار دلخواهی را بدست آوردند و با 7 امتیاز به صدر جدول گروه رفتند.

علیرضا بیرانوند با کلین شیت در این بازی سه بازی متوالی است که دروازه خودش را بسته نگه داشته و تنها دروازه‌بان تاریخ تیم ملی است که در ۸ بازی نخست ملی تنها یک گل خورده است.

پرسپولیسی‌ها که فصل پیش بدترین خط دفاع نیمه بالای جدول را داشتند، این فصل بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند و در 7 بازی ابتدایی، فقط دو گل خورده‌اند. همزمان، تیم ملی هم بازی‌های انتخابی جام جهانی روسیه را با نتایج خوب و نخوردن هیچ گلی در سه بازی ابتدایی آغاز کرده است.

نقطه مشترک تیم‌های موفق برانکو و کی‌روش در این فصل، دو ستاره خاص هستند. علیرضا بیرانوند، که این فصل به آرزویش رسیده و همزمان دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی شده و جلال حسینی، که فصل درخشانی را سپری می‌کند. بیرانوند و سیدجلال، تنها بازیکنانی هستند که در هر 7 بازی پرسپولیس و 3 بازی تیم ملی در این فصل به میدان رفته‌اند. 10 بازی باشگاهی و ملی، 8 کلین شیت و فقط دو گل خورده، فصل رویایی برای دروازه‌بان و دفاع میانی پرسپولیس و تیم ملی ساخته است.

فصل پیش هم بیرانوند و سیدجلال، در نفت همبازی بودند اما محرومیت طولانی بیرانوند بخاطر اختلاف با کادرفنی و مصدومیت سیدجلال، باعث شد هفته‌های زیادی شانس بازی کنار هم را از دست بدهند. از هفته بیستم که آن‌ها دوباره همزمان در ترکیب نفت قرار گرفتند، تیم منصوریان در 11 بازی آخرش 7 کلین شیت داشت.

ضمن اینکه وحید امیری مهاجم لرستانی تیم ملی وپرسپولیس هم از مهره های تاثیر گذار کیروش است .

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top