دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در مورد برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی بر روی آسفالت گفت: برای اولین دوره این رقابتها را برگزار کردیم و محدودیت داشتیم.

 

به گزارش افلاک، احمد حسین زادگان در پاسخ به انتقادات وارده در مورد برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور کارگران، اظهار کرد: این اولین دوره مسابقات صحرانوردی در بخش کارگران بود و نفس برگزاری برای اولین بار خوب بود اما قبول دارم که باید در ادوار بعدی شرایط بهتری ایجاد شود و دیگر شاهد چنین ضعف‌هایی نباشیم.

 

وی افزود: در مسابقات داخلی هم شاهد برگزاری مسابقات صحرانوردی روی آسفالت هستیم و معمولا رقابت هایی به این شکل برگزار می شود اما باید بگویم ما محدودیت زمانی داشتیم و می خواستیم هر طور شده مسابقات را برگزار کنیم. شاید به همین دلیل برخی از این ملاحظات را نتوانستیم رعایت کنیم.

 

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری با اشاره به این که رئیس انجمن دوومیدانی این فدراسیون فردی کاملا تخصصی در این رشته است و به خوبی با شرایط برگزاری رقابت ها در بخش های مختلف آگاه است، بیان کرد: او از ابتدا در جریان ریز برنامه های این مسابقات بوده و در مورد برگزاری مسابقات روی آسفالت که می گویید قطعا اگر ورزشکاران خیلی اذیت می شدند فکری می کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراضی نسبت به برگزاری این مسابقات روی آسفالت از سوی ورزشکاران و یا تیم ها به فدراسیون ارائه شده است؟ توضیح داد: هنوز چیزی به دست من نرسیده است. اولویت ما برگزاری مسابقات بدون هیچ نقصی و حفظ سلامت ورزشکاران است و ان شاء الله در مسابقات بعدی شاهد برگزاری بهتری خواهیم بود.

 

حسین زادگان راه اندازی لیگ کارگری کشتی فرنگی را گامی مناسب برای رشد این رشته در بین این قشر عنوان کرد و ادامه داد:کشتی فرنگی قهرمانی کشور با میزبانی خوب تهران در سطح مناسبی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ کمیت برگزار شد و امیدوارم در آینده با راه اندازی لیگ کارگری در این رشته شرایط بهتر شود.

 

وی افزود: هم اکنون کارخانجات و شرکتهای صنعتی حضور بیشتری در ورزش کارگری پیدا کرده اند و یا به عنوان حامی مالی و یا با نام همان شرکتها در مسابقات شرکت می کنند. امیدوارم با ادامه این روند ورزشهای کارگری از فعالیت های استانی به فعالیتهای کشوری سوق پیدا کند.

 

رئیس فدراسیون کارگری از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی مردان و والیبال بانوان به میزبانی شهرستان ساری در استان مازندران خبر داد و گفت: انجام میزبانی دشوار است و امیدوارم میزبان خوبی باشیم.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top