مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران درباره علیرضا بیرانوند گفت: کادر فنی تیم نفت ممکن است تمرین‌های خاصی را برای علیرضا بیرانوند در نظر گرفته باشد.

به گزارش افلاک، قنبرزاده ادامه داد: بیرانوند با نفت قرارداد دارد و سرمایه باشگاه نفت است. من صحبت‌هایی را با کادر فنی انجام دادم و گفتم همه ما باید برای احیای روحی و روانی بیرانوند کمک کنیم و سرمایه باشگاه نفت را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: سوختن یک سرمایه بسیار راحت است. ما باید مسائل پشت سر را دور بریزیم و به آینده فکر کنیم. من تغییرات مثبتی در رفتارهای بیرانوند می‌بینم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: متاسفانه بعضی از مسئولان میانی باشگاه پر‌سپولیس در حرکتی غیرحر‌فه‌ای در ترکیه با بیرانوند مذاکرات غیرقانونی انجام می‌دادند. اگرچه خود بیرانوند هم در این میان مقصر بود ولی متاسفانه آنها با این تحریکات روح و روان این بازیکن را به هم ریختند و ما باید کمک کنیم که او به شرایط خوبی برگردد.

این مسئول اضافه کرد: من هم وظیفه خود می‌بینم کاری انجام دهم که بیرانوند به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شود. جلساتی هم ظرف امروز و فردا با کادر فنی خواهم داشت و درباره موضوع بیرانوند صحبت خواهم کرد تا کادر فنی به دیده معلمی به بیرانوند نگاه کند.

قنبرزاده ا‌ضافه‌ کرد‌: بحث تنبیه‌ها می‌تواند جای خود را داشته باشد. البته تنبیه این نیست که بگویم سر تمرین نیاید و سرمایه‌سوزی کنیم بلکه تنبیه می‌تواند مکانیزم‌های دیگری داشته باشد. من به بیرانوند گفته‌ام که هر نوع تغییرات رفتاری مثبتی در تو ببینم از جرایم مالی‌ات کاسته می‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی