آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

هندبالیست اسبق تیم ملی نتایج ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا را ضعیف توصیف کرد.

 

به گزارش افلاک و به نقل ایسنا، رحیم مومنی‎زاده در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، افزود: چون در انتخابی المپیک نایب قهرمان شده بودیم، کادر فنی فکر می‎کرد که در پیکارهای قهرمانی آسیا کار راحتی داریم ما در انتخابی المپیک چون بیشتر تیم‎ها می‎دانند که قطر سهمیه مستقیم را می‎گیرد با بازیکن‎های جوان آمده بودند ولی ما با تیم اصلی رفته بودیم و دست‎مان برای حریف رو شد.

 

وی با اشاره به حضور نداشتن چندین ملی‎پوش در این پیکارها، گفت: عربستان و امارات هیچ‎وقت مقابل ایران قدرت‎نمایی نکرده بودند و بحرین هرگز با این تعداد گل ما را شکست نداده بود اما در این پیکارها خیلی ضعیف عمل کردیم و نتایج خوبی نگرفتیم.

 

مومنی‎زاده با بیان اینکه به لحاظ تاکتیکی و تیمی حرفی برای گفتن نداشتیم، تأکید کرد: در دفاع و حمله نیز فاقد کار تیمی بودیم و سرمربی تیم ملی عملکرد ضعیفی داشت که این نظر خیلی از کارشناسان هندبال است.

 

عضو تیم مس کرمان با بیان اینکه تمام مشکل‎هایی که در تیم ملی به وجود آمده به خاطر رفتار سرمربی با بازیکن‎هاست، افزود: باید ارتباط مربی و بازیکن دوطرفه و صمیمی باشد و این در حالی است که برخی از ملی‎پوش‎ها اذعان کردند رفتارهای سرمربی خوب نیست و ضربه این کار را هندبال ایران خورد.

 

وی در ادامه یادآور شد: دو سال پیش با همین تیم بحرین که میزبان بود، مساوی کردیم اما حالا با اختلاف 8 گل باختیم. آن زمان بازی‎های خوبی به نمایش گذاشتیم و سهمیه جام جهانی را گرفتیم اما حالا که شرایط بهتری وجود داشت نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

 

مومنی‎زاده تأکید کرد: دور قبل از همه نظر نسبت به این تیم بهتر بودیم و این صحبت بزرگان هندبال است و فقط نظر شخصی بنده نیست.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد دالوند 1394-12-20 19:55
کاملا با نظر آقای مومنی موافق هستم ضمنا جای ایشون هنوز در تیم ملی خالیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top