دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر تیم‎های ملی والیبال معتقد است برای کسب سهمیه المپیک 2016 نباید از تیم‎های آسیایی غافل شویم.

 

به گزارش افلاک و به نقل ایسنا، امیرحسین منظمی با اشاره به اینکه تمام مربیان ایران در راه کسب سهمیه المپیک مشخص شده‎اند، افزود: تیم‎های کانادا، لهستان، فرانسه، ونزوئلا، استرالیا، چین و ژاپن حریفان ایران هستند که 3 تیم برتر و بهترین تیم آسیایی به المپیک 2016 ریودوژانیرو راه می‎یابند.

 

 وی با بیان اینکه هدفمان موفقیت در این پیکارها و کسب سهمیه المپیک است، اضافه کرد: پتانسیل این کار را داریم اما باید خیلی زحمت بکشیم و تلاش کنیم. کارنامه تیم‎های غیرآسیایی که مشخص است و همه حریفان قدری هستند. نباید از تیم‎های آسیایی هم غافل شویم.

 

منظمی تصریح کرد: استرالیا و چین دائم در حال پیشرفت هستند و ژاپن هم میزبان این بازی‎هاست و علاوه بر آن یکی از اسپانسرهای FIVB است و در کل کار خیلی سختی برای کسب سهمیه داریم.

 

مدیر تیم‎های ملی والیبال با بیان اینکه سیچلو دستیار لوزانو 10 روز دیگر به ایران می‎آید و بازی‎های لیگ را از نزدیک می‎بیند، یادآور شد: سیچلو سه سال با تیم ملی ایران کار کرده و شناخت خوبی از والیبال کشورمان دارد و ی‎سال هم سرمربی گیتی‎پسند بوده که این یک برگ برنده برای ماست.

 

وی خاطرنشان کرد: اواخر بهمن تکلیف تیم‎های راه یافته به پلی‎اف مشخص می‎شود و بازیکن‎هایی که عضو این تیم‎ها نیستند به تیم ملی دعوت شده و با حضور سیچلو تمرین‎ها شروع می‎شود.

 

منظمی با تأکید بر اینکه هیچ بازیکنی برای حضور در تیم ملی حاشیه امنیت ندارد، ادامه داد: هر بازیکنی سطح آمادگی‎اش بیشتر باشد فرقی ندارد جوان باشد یا باتجربه، به تیم ملی دعوت می‎شود و بازیکن‎ها هیچ فرقی با هم ندارند.

 

مدیر تیم‎های ملی والیبال بیان کرد: عملکرد لیگ را زیرنظر دارم و اطلاعاتم را در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار می‎دهم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top